Як зазначили у компанії, індивідуальні лічильники тепла встановлені у понад 125 тис. столичних квартир.
Зараз контролери фіксують фактичні показання лічильника, після чого дані вносять до інформаційно-облікової бази.
«Це дозволяє проаналізувати обсяги споживання теплової енергії та гарячої води і підтвердити раніше передану клієнтом інформацію», – пояснили у «Київтеплоенерго».
Щоб випадково не впустити в помешкання сторонніх осіб, містяни можуть пересвідчитись, що перед ним саме співробітник компанії. У нього має обов’язково бути при собі службове посвідчення, яке він зобов’язаний пред’явити. У посвідченні зазначений номер, прізвище та ім’я, посада, табельний номер працівника, а також назва структурного підрозділу. Обов’язковою також є печатка підприємства.
Читайте також: Як передати документи після повірки лічильника: роз’яснення
Якщо у споживача виникли сумніви щодо повноважень і намірів осіб, які представляються контролерами, або питання, чи дійсно заплановане контрольне зняття у будинку, перевірити інформацію можна в Центральній диспетчерській службі з питань ЖКГ за номером телефону: 1557 (зі стаціонарного) або 044-500-15-57 (з мобільного).
Також клієнти можуть самостійно замовляти контрольне зняття показань лічильників. Для цього треба звернутись до Центру комунального сервісу та залишити заявку. Зробити це можна за телефоном 044-247-40-40, на сайті ЦКС за посиланням або у найближчому сервісному центрі (адреси).
Раніше «ВК» писав, що у будинках киян до нового опалювального сезону відремонтують понад тисячу лічильників тепла.