У Києві пропонують запустити цілодобовий тролейбус по кільцю

Автор: Галина Ворона
20:10 30.12.2021

У Києві пропонують запровадити цілодобовий тролейбус, який курсував би кільцевим маршрутом і дозволив одним транспортом дістатися майже до всіх районів.

У Києві пропонують запустити цілодобовий тролейбус по кільцю
Світлодіодне освітлення

Про це йде мова у петиції №10872 на сайті Київради.

Автор звернення Василь Бабич пропонує, щоб кільцевий тролейбус курсував за такою схемою: від метро “Шулявська” за годинниковою стрілкою: вулиця Довженка, вулиця Олени Теліги, Проспект Степана Бандери (ст. м. та міської електрички “Почайна), Північний міст, Проспект Шухевича (пересадка на лівобережний швидкісний трамвай), Бульвар Перова, Проспект Визволителів (ст. м. “Дарниця”) вулиця Будівельників, Дарницька Площа, Проспект Соборності, міст Патона, Бульвар Дружби Народів (ст. м “Дружби Народів”), Автовокзал, Проспект Лобановського, Чоколівський Бульвар, Караваєві Дачі, станція “Індустріальна” правобережного швидкісного трамвая, вулиця Гетьмана – ст. м. Шулявська.

Як зазначається, запровадження цього маршруту в обох напрямках (за і проти годинникової стрілки) дозволить ліквідувати два інших, які він дублює: №42 і 29.

На думку автора звернення, такий маршрут особливо потрібен, враховуючи вкрай поганий стан справ з міською кільцевою електричкою, до траси якої він в цілому проходить відносно недалеко – але по більш залюднених частинах міста.

На всій протяжності маршруту існує контактна мережа – жодних витрат на її будівництво не потрібно. Рухомий склад для маршруту можна взяти з маршрутів №29 і 42 які він дублює, а також частково із 43, 27. 30, які він дублює частково, та направити на маршрут нові тролейбуси, які місто закуповуватиме в майбутньому – в першу чергу великі двосекційні (в народі “гармошки”)”, – йдеться у петиції.

Також автор вважає, що варто зробити цей маршрут і нічним, а в майбутньому можна розглянути варіант зміни цього маршруту на лівому березі з невеликою добудовою контактної мережі, а саме: з проспекту Шухевича маршрут повертає на Троєщину, проспектом Маяковського та вулицею Драйзера виходить до ринку “Троєщина” – популярної точки, коди добираються містяни, далі вулицею Братиславською до ст. м. “Чернігівська” і далі проспектом Гагаріна до Дарницької площі – і далі за вказаною схемою. Цей варіант потребує встановлення контактної мережі на частині вулиці Братиславської.

Читайте також: Київську фортецю пропонують передати 112-й бригаді тероборони

Нагадаємо, під проспектом Бажана пропонують збудувати ще один перехід до метро.

Великий Київ у Google News

підписатися