У Києві презентували освітній проект для молоді «Колайдер» — зухвалу школу майбутнього

Автор: Оксана Тупальська
15:23 17.12.2023

У столиці резентували YouTube-канал «Колайдер» — освітньо-розважальний проєкт для підлітків, який є альтернативою російському контенту в соцмережах. Він покликаний у легкій і доступній формі популяризувати науку серед молоді, а також навчити дітей і підлітків критично мислити і безпечно поводитися в інтернеті.

У Києві презентували освітній проект для молоді «Колайдер» — зухвалу школу майбутнього

Творці проекту (Суспільне Мовлення та комунікаційне агентство pedan burо) прагнуть, щоб він став українською заміною російському контенту.

«Запропонувати підліткам щось, що їх зацікавить, заспокоїть, відволіче, розважить, дасть щось корисне, при цьому буде яскравим і динамічним; змусить замислитися, відчути повагу до себе і до своїх інтересів — це завдання із зірочкою. Як ми з цим впораємося — оцінять глядачі», — поділилася Вікторія Мурована, генпродюсерка цифрових платформ Суспільного.

«У слово “зухвалість” ми вкладаємо саме кмітливість і свободу. Адже наша молодь набагато кмітливіша. Наші діти не бояться бути зухвалими. А ще вони люблять трошки похизуватися, і ми на це теж розраховуємо. Прагнемо показати на прикладі “Колайдера”, що не треба боятися бути зухвалим і показувати свої досягнення — свої знання з фізики, з хімії, знання про Україну, пишатися українською мовою і шерити цей контент», – сказав Олександр Педан, співзасновник pedan|buro, креативний продюсер «Колайдера».

«Колайдер» має три відеоформати:

  1. Експлейнер-журнал «Та невже?» розповідає про неймовірні речі, які існують в Україні та світі. Уже доступні три випуски журналу:
  2. У форматі наукових батлів «Хто тут Ейнштейн?» популярні блогери й артисти перевірятимуть свої знання та фізичні можливості. Гостями батлів стали Влад Шевченко, Даша Кубік, alyona alyona, ROXOLANA та інші.
  3. Інфотейнмент-ролики «КіберХата» розкажуть усе про віртуальний світ і навчать поводитися в інтернеті безпечно. 

«”КіберХата” — це, напевно, найскладніший формат, тому що в ньому ми хочемо не просто розважати, а й порадити, як краще поводитися в інтернеті, щоб це було безпечно. Ми запросили блогерів, яким довіряє молодь — Лє Пєшку та Миколу Мальчина. На своєму досвіді вони будуть відповідати, як вони теж десь помилялися», – розповіла Юлія Дичук, керівниця дитячої та підліткової редакції Суспільного Мовлення.

Крім YouTube, відео проекту можна подивитись на TikTok, Instagram. Саме на цих платформах підлітки найбільш активні. Про це свідчать дослідження, які Суспільне Мовлення провело перед запуском «Колайдера».

Раніше “ВК” розповідав, що українська молодь підхопила та дивиться російський серіал «Слово пацана. Кров на асфальті». Однак стрічка є засобом пропаганди, який виправдовує жорстокість 90-их.

Великий Київ у Google News

підписатися