Як повідомляє “Автоцентр”, модель завдовжки 9,3 м, завширшки 2,4 м та заввишки 3,34 м, виготовлена на Чернігівському автозаводі.
Автобус отримав абсолютно новий дизайн екстер’єру, який вигідно відрізняє машину від продукції “Еталон”, що випускаються сьогодні.
Кузов типу Low Entry – з низьким рівнем підлоги в першій половині салону. Він розрахований на перевезення 72 пасажирів та має 26 місць для сидіння. У середній частині розташований накопичувальний майданчик з двома відкидними сидіннями.
Кузов несучого типу, із заднім розташуванням двигуна. Це 5,76-літровий турбодизель Ashok Leyland H6E55D123 (Євро 5) потужністю 167 к. с. і максимальним крутним моментом 550 Нм при 1200 – 1900 об/хв. З ним у парі працює механічна, 5-ступенева коробка передач ZF.
Передня вісь – марки Brist, а задній ведучий міст – від Meritor. Підвіска всіх коліс – залежна, пневматична. Спереду встановлюються два пружинні елементи і два амортизатори, а ззаду – чотири та чотири відповідно.
Автобус повною масою 12 500 кг розганяється до 90 км/год. На виставці ComAutoTrans 2024 автобус “Мальва” представлений для вивчення попиту, поки без конкретної ціни.
Читайте також: Київ отримує автобуси в подарунок, однак вони стоять у гаражі – що не так з технікою
Нагадаємо, закордонні партнери подарували Києву двоповерхові міські автобуси. Також, наприкінці вересня 2022 року на маршрути у Києві вийшли подаровані Ригою автобуси. Ще транспортники запланували вихід на три маршрути Києва автобусів Mercedes, отриманих від німецьких міст. Восени 2023 року до Києва прибули 23 автобуси, які передав столиці уряд Словаччини. Загалом за час воєнного стану Київ отримав більше сотні автобусів від європейців.