Про це повідомляє комунальне підприємство.
Як проходить навчання
Навчання розпочнеться 10 березня 2025 року та триватиме близько 7 місяців.
Воно складається з двох частин – теоретичної та практичної.
Під час теоретичного блоку слухачі вивчатимуть правила та системи безпеки руху, будови і технічних особливостей поїздів тощо.
Практичний блок передбачає 11 тижнів поїзної практики на лініях метро, роботи в депо, відпрацювання маневрів і дій в аварійних ситуаціях.
Навчання проводитимуть машиністи-інструктори, які мають великий досвід роботи на лінії. Кількість місць обмежена – 30 слухачів, по 10 осіб у кожне електродепо. Після успішного завершення навчання та складання іспитів випускники отримають право керувати поїздом і розпочнуть самостійну роботу.
Як це – бути машиністом електропоїзда в метро?
Зміна машиніста починається з медогляду, де перевіряється його стан здоров’я. За найменших ознак поганого самопочуття машиніста не допускають до роботи.
Потім він отримує маршрутний лист і необхідний інвентар для керування поїздом. Проводить огляд рухомого складу: системи безпеки, гальм, живлення тощо. Після цього виходить на лінію.
Головне завдання машиніста – це безпека руху, дотримання графіків і забезпечення комфортної поїздки пасажирів.
Серед переваги такої роботи у метрополітені називають:
- зручний графік: позмінний графік роботи з робочою зміною 6-8 годин;
- стабільна зарплата від 30 тисяч гривень;
- кар’єрне зростання: після року роботи можна отримати третій клас, потім – другий, а згодом – перший, що підвищує рівень заробітної плати.
Подати заявку можна до 25 лютого за посиланням.
Читайте також: У метрополітені показали, як готують майбутніх машиністів і машиністок
Нагадаємо, вагоном метро у Києві незабаром почне керувати перша жінка-машиністка.