Про це повідомляється в системі Prozorro.
За капремонт споруди “Київавтодор” готовий був сплатити 375 млн 190 тис. 907 грн.
Ремонт тривалістю 14 місяців мав розпочатись на початку листопада.
Проте знайти підрядника не вдалося. На тендер прийшов тільки один учасник – ТОВ “Ростдорстрой” з пропозицією 365 млн грн. Його заявку відхилили через невідповідність умовам закупівлі.
Шляхопровід, про який йде мова, введений в експлуатацію в 1983 році та з того моменту жодного разу капітально не ремонтувався.
За результатами спецобстеження у 2022 році було прийнято рішення про необхідність капремонту споруди.
У “Київавтодорі” називали роботи на шляхопроводі нагальними, адже через пошкоджені конструкції мостового полотна волога проникає на прогонові будови та опори споруди, через що руйнуються залізобетонні конструкції – є корозія арматури, тріщини та відшарування бетону.
Проєкт ремонту передбачає влаштування нових конструкцій шляхопроводу, нове перильне та бар’єрне огородження, опори освітлення, відновлення підземних і наземних комунікацій, облаштування нового дорожнього покриття. Також на шляхопроводі та підходах до нього планують облаштувати велосмуги і велодоріжки загальною протяжністю 1,3 км.
Крім того, для безперешкодного пересування людей з інвалідністю та маломобільних груп на підходах до пішохідних переходів понизять бортовий камінь та влаштують тактильну плитку, а у підземному пішохідному переході на примиканні вул. Полярної з вул. Лебединською – облаштують пандуси.
Читайте також: Починається капремонт шляхопроводу на перетині вулиць Лугової і Богатирської – рух обмежать
Нагадаємо, в липні 2024 на Оболоні почали капітально ремонтувати шляхопровід на перетині вулиць Лугової та Богатирської, а наприкінці літа відкрили повноцінний рух новим шляхопроводом на перетині вулиць Полярної та Богатирської.