Про запуск проєкту повідомили на сторінці магазину “Ласка” у Facebook.
За словами авторів проєкту, щороку на звалищах виявляється понад 50 мільйонів тонн викинутого одягу, який може розкладатися кілька десятків років.
“Серед одноразових суконь з блискітками та нескінченних топів знайдеться чимало мерчу: толстовки та футболки з логотипом компанії. Одяг, який не встиг прожити гідне життя, а відразу опинився на дачі для миття вікон або лежить на полиці, поки її не відправлять на звалище”, – йдеться у повідомленні.
Враховуючи масштаби цієї проблеми, автори проекту вирішили переосмислити мерч для брендів та запустили проект Laska Upcycling Merch, у якому вже використаному корпоративному одязі дають друге життя – життя мерча.
“Ми допомагаємо небайдужим екосвідомим компаніям підтримувати внутрішню культуру та берегти планету від зайвого виробництва та відходів”, – зазначили автори ініціативи.
До проекту вже приєдналося понад 20 українських компаній, серед яких – “Планета кіно”, Comfy, “Косатка”, Ajax, Banda, “Україна без сміття” та інші.
Фото першої колекції зробили на сортувальній станції “Україна без сміття”