«Старт реформи внутрішніх водних шляхів залишається одним із основних пріоритетів роботи Мінінфраструктури на цей рік. Відновлення ВВШ – це не лише про збільшення вантажопотоку на річці, а й про розвиток пасажирських річкових перевезень. Ми маємо чудові туристичні маршрути, наприклад, Канів і Чорнобиль, де такий вид сполучення користуватиметься попитом і буде найбільш оптимальним. І ми маємо це розвивати», – сказав міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Відомство продовжує роботу над розробленням та прийняттям близько 50 підзаконних актів, необхідних для належного функціонування внутрішніх водних шляхів після набуття чинності закону «Про внутрішній водний транспорт».
Водночас розробляється Стратегія розвитку внутрішнього водного транспорту, у плані заходів до якої будуть передбачені кроки щодо розвитку пасажирських перевезень.
«На час пандемії внутрішній туризм залишатиметься в пріоритеті. Тому ми маємо зробити все можливе, щоб потужності Дніпра використовувалися не на 10%, як зараз, а на повну, як це було ще в часи Київської Русі, коли існував славнозвісний шлях «із варяг у греки», – підкреслив міністр.
Нагадаємо, раніше ми писали, що блогер Влад Рєзнов зміг потрапити під саркофаг ЧАЕС. Що він там побачив – викладено у відео, яке менш ніж за тиждень набрало 800 тисяч переглядів.