Розберемося в цій статті, в чому ж полягає їхня відмінність.
Відмінності між SEO та контекстною рекламою
SEO та контекстна реклама – це одні з найпопулярніших методів просування в інтернеті, і основне їх призначення – залучати трафік на сайт, збирати ліди, перетворювати їх на покупки та сприяти прибутку.
Сутність цих двох методів просування полягає в тому, що SEO – це довга робота з відкладеним результатом (є шанс зекономити), а контекст приносить миттєвий результат, але потрібен певний бюджет.
На успіх SEO-просування значно впливають такі фактори:
-
правильне технічне налаштування сайту та мета-тегів;
-
якісний контент, який зацікавить користувача;
-
оптимізація текстів під вимоги пошукових систем;
-
комерційний фактор (ціни, впізнаваність бренду та ін.);
-
загальна якість сайту (юзабіліті, структура, дизайн).
На успіх контекстної реклами впливають наступні фактори:
-
бюджет замовника (чим він більший – тим більше людей побачить рекламу сайту і перейде на нього);
-
знання цільової аудиторії та її потреб;
-
якісний сайт (зручний, швидкий та інтуїтивно зрозумілий для користувача).
Тобто, пошукова оптимізація – це робота на перспективу, а контекст дозволяє практично відразу отримати конверсії. В плані витрат SEO набагато привабливіше. Тому, якщо ви плануєте розвиток бізнесу значний період, то пошукова оптимізація може бути більш доцільною, ніж налаштування платної реклами Гугл.
Який вид просування сайту обрати – SEO або контекстну рекламу?
SEO (пошукова оптимізація) – це планомірна та довгострокова робота над сайтом, яка призводить до підняття його рейтингу у видачі пошукових запитів користувача. Перші результати просування сайту за такою системою даються взнаки через 2-3 місяці, але мають довгостроковий ефект. В середньому, щоб вийти у топ-10 Google, потрібно півроку, але багато також залежить від конкуренції в окремій ніші.
Контекстна реклама – це налаштування оголошень у різних рекламних системах (найпопулярніша – Google Ads), що потребує більшого бюджету, але й результат буде швидким.
Тобто багато залежить від суми коштів, яку ви готові вкласти в просування – в тому, і в іншому випадку буде позитивний результат (за умови, що ваш сайт відповідає потребам цільової аудиторії і зроблений якісно). А ще краще буде поєднати ці два методи – у такому разі перші замовлення з’являться дуже швидко завдяки контекстній рекламі, а от утримати популярність вашого сайту допоможе вже SEO.