Мовляв, за пʼятницю і першу половину суботи з автосалонів покупці викупили всі автомобілі. Автосалони пусті. Заявляючи про попит на автомобілі Назаренко попереджає, що після запровадження відрахування 15% вартості на ЗСУ машини будуть гірше продаватися. Тому, мовляв, і грошей держбюджет не отримає.
Відповідно, гендиректор ВААІД виступає проти запровадження збору на військо. Каже, що навіть 5% відрахувань в пенсійний фонд не отримають, бо ж нікому буде купувати.
Як довго покупці оминатимуть автосалони – питання риторичне. Адже той, хто вирішив придбати техніку за понад мільйон гривень, навряд чи зупиниться та замість купувати позашляховик пересяде на Део Ланос.
Вражає і висока політична проінформованість покупців автомобілів – бо ж урядовий законопроект №11416 був лише зареєстрований в парламенті 18 липня, його ще й розглянути як слід не встигли та в комітетах обговорити, а власники пакунків грошей хутко побігли до салонів: “Треба брати!”.
Заплановано, що реалізація положень нового законопроекту допоможе залучити до держбюджету додаткові 140 млрд грн. Пропонується встановлення обовʼязку сплати військового збору у розмірі 15% від вартості легкового автомобіля (як нового так і б/в), що підлягає першій державній реєстрації в Україні територіальними органами МВС, крім випадків забезпечення автомобілями осіб з інвалідністю згідно із законодавством.
Варто нагадати, що влітку зріс ажіотаж і на придбання електромобілів. Щоправда, жителі Львівщини дещо випередили за кількістю покупців з Київського регіону. “ВК” навіть розповідав про недоліки електромобілів, щоб хоч якось збити шал. Загалом в Україну за 6 місяців 2024 року ввезли вдвічі більше електрокарів, аніж за відповідний період минулого року.