У 2020 році в онлайн режимі КМДА було надано киянам 4,5 млн послуг та консультацій

17:01 10.02.2021

У 2020 році Центром комунального сервісу КМДА було надано киянам 4,5 млн послуг та консультацій у дистанційному режимі – більшість питань стосувалися лічильників та справедливості нарахування за спожиті послуги тепла та води.

У 2020 році в онлайн режимі КМДА було надано киянам 4,5 млн послуг та консультацій
Світлодіодне освітлення

Про це на брифінгу розповів гендиректор “Центру комунального сервісу“ Андрій Щербина. 

За його словами, серед 4,5 млн наданих послуг й консультацій 194 тисячі питань киян вирішувалися через Facebook та Skype. І ще 1,7 млн киян скористалися консультаціями кол-центру. 

Ми розширили сервіси й загалом забезпечили киян десятью надійними дистанційними каналами обслуговування. Завдяки яким в умовах карантину кияни отримували усі послуги ЦКС у повному обсязі. Зокрема, у 2020 році в онлайн режимі взагалі всього було надано 4,5 млн послуг та консультацій у дистанційному режимі для наших споживачів“, – розповів він. 

Також, Щербина висловив вдячність мешканцям столиці за своєчасний та “високий рівень оплати комунальних послуг“ в дуже жорстких умовах карантину.

Минулого року у середньому він склав 95% відсотків від нарахувань. Це було досягнуто, по-перше, зручності онлайн сервісів, ну й дійсно завдяки свідомості споживачів. Ми дуже вдячні споживачам за високу оцінку житлово-комунального господарства, яку вони висловили у своїх оплатах“, – наголосив він. 

Директорка СВП по роботі зі споживачами “Центру комунального сервісу“ Юлія Романченко додала, що найчастіше питання киян пов‘язані з нарахуваннями за лічильником. 

Ми постійно проводимо аналітику питань, з якими до нас звертаються споживачі, й бачимо, що найчастіше питання пов’язані з нарахуваннями за лічильником. Звертаю вашу увагу, для того, щоб отримувати справедливі нарахування і сплачувати виключно за спожиті послуги тепла та води, лічильники повинні бути: по-перше, повірені, опломбовані, стояти на комерційному обліку, і показання повинні передаватися щомісячно“, – зазначила Романченко. 

Додамо, Центр комунального сервісу – єдина абонентська служба для киян, яка забезпечує надання сервісу у єдиному вікні й допомагає не витрачати час киян з окремими постачальниками комунальних послуг. Для споживачів опалення, гарячого/холодного водопостачання, водовідведення, утримання будинків, вивезення сміття. Фахівці Центру допомагають розв’язувати питання нарахувань, проведення перерахунків, актуалізацію даних й передачу показань лічильників та інші консультації й послуги. Телефон кол-центру (044) 247 40 40.

Нагадаємо, для киян запустили “комунальний” додаток.

Великий Київ у Google News

підписатися