У 2020 році в онлайн режимі КМДА було надано киянам 4,5 млн послуг та консультацій

Автор: Злата Колос
17:01 10.02

У 2020 році Центром комунального сервісу КМДА було надано киянам 4,5 млн послуг та консультацій у дистанційному режимі – більшість питань стосувалися лічильників та справедливості нарахування за спожиті послуги тепла та води.

У 2020 році в онлайн режимі КМДА було надано киянам 4,5 млн послуг та консультацій

Про це на брифінгу розповів гендиректор “Центру комунального сервісу“ Андрій Щербина. 

За його словами, серед 4,5 млн наданих послуг й консультацій 194 тисячі питань киян вирішувалися через Facebook та Skype. І ще 1,7 млн киян скористалися консультаціями кол-центру. 

Ми розширили сервіси й загалом забезпечили киян десятью надійними дистанційними каналами обслуговування. Завдяки яким в умовах карантину кияни отримували усі послуги ЦКС у повному обсязі. Зокрема, у 2020 році в онлайн режимі взагалі всього було надано 4,5 млн послуг та консультацій у дистанційному режимі для наших споживачів“, – розповів він. 

Також, Щербина висловив вдячність мешканцям столиці за своєчасний та “високий рівень оплати комунальних послуг“ в дуже жорстких умовах карантину.

Минулого року у середньому він склав 95% відсотків від нарахувань. Це було досягнуто, по-перше, зручності онлайн сервісів, ну й дійсно завдяки свідомості споживачів. Ми дуже вдячні споживачам за високу оцінку житлово-комунального господарства, яку вони висловили у своїх оплатах“, – наголосив він. 

Директорка СВП по роботі зі споживачами “Центру комунального сервісу“ Юлія Романченко додала, що найчастіше питання киян пов‘язані з нарахуваннями за лічильником. 

Ми постійно проводимо аналітику питань, з якими до нас звертаються споживачі, й бачимо, що найчастіше питання пов’язані з нарахуваннями за лічильником. Звертаю вашу увагу, для того, щоб отримувати справедливі нарахування і сплачувати виключно за спожиті послуги тепла та води, лічильники повинні бути: по-перше, повірені, опломбовані, стояти на комерційному обліку, і показання повинні передаватися щомісячно“, – зазначила Романченко. 

Додамо, Центр комунального сервісу – єдина абонентська служба для киян, яка забезпечує надання сервісу у єдиному вікні й допомагає не витрачати час киян з окремими постачальниками комунальних послуг. Для споживачів опалення, гарячого/холодного водопостачання, водовідведення, утримання будинків, вивезення сміття. Фахівці Центру допомагають розв’язувати питання нарахувань, проведення перерахунків, актуалізацію даних й передачу показань лічильників та інші консультації й послуги. Телефон кол-центру (044) 247 40 40.

Нагадаємо, для киян запустили “комунальний” додаток.

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...