Просування продукції в TikTok тепер досить потужне, щоб вплинути на величезну сільськогосподарську економіку США та Ірану, принаймні коли йдеться про споживання високоякісних кондитерських виробів.
Про це ідеться у матеріалі The Guardian.
Шоколадний батончик із кремовою зеленою фісташковою начинкою став неймовірно популярним після серії відеороликів, опублікованих у соціальних мережах. Перший фрагмент відео, що вихваляє смак дорогого так званого «дубайського шоколаду», було опубліковано наприкінці 2023 року і на даний момент було переглянуто понад 120 мільйонів разів, не кажучи вже про численні наступні відео.
Результатом став міжнародний дефіцит важливого інгредієнта — ядер фісташок, які переважно вирощуються у США чи Ірані. За рік ціни зросли з 7,65 до 10,30 доларів за фунт. Тим часом, за шість місяців до березня іранські виробники експортували до ОАЕ на 40% більше горіхів, ніж за 12 місяців до цього.
Шоколадна манія в Дубаї може бути викликана створенням плитки, яка поєднує в собі молочний шоколад, терте тісто, відоме як катаїфі, і фісташкову кремову начинку. Зроблений еміратським шоколатьє Fix, який продає вироби тільки в ОАЕ, він отримав каламбурну назву Can’t Get Knafeh of It, на честь традиційного арабського десерту.
Інші провідні виробники шоколаду, такі як Läderach та Lindt, швидко створили власні продукти з фісташкового шоколаду, але тепер зазнають труднощів із задоволенням міжнародного попиту. Чарльз Жандро, генеральний директор Prestat Group, якій належить кілька люксових британських брендів шоколаду, розповів, що попит на плитки здивував галузь. “Таке відчуття, що він з’явився з нізвідки”, – сказав він.
Повідомляється, що деякі магазини нормують кількість плиток, що продаються за один раз. Це свідчить або про силу інфлюєнсерів TikTok, або про більш усталену привабливість смачного шоколаду.