Транспорт зупиняється під час тривог – 5 проблем та небезпек для пасажирів

Автор: Оксана Тупальська
14:18 09.09

Транспорт зупиняється та на довгі години пасажири залишаються без можливості дістатися на роботу, стоп для водія, не означає захист від небезпеки та ризик ночувати в автобусі. З такими труднощами стикаються ті, хто намагається курсувати столицею.

Транспорт зупиняється під час тривог – 5 проблем та небезпек для пасажирів

Які небезпеки для пасажирів виникають під час зупинок громадського транспорту після сигналу про повітряну тривогу дослідили Texty.org.ua.

У ході дослідження вивчали конкретні маршрути та транспорт. Наприкалд, трамвай №14 “Відрадний-Контрактова площа”, автобус №114, що курсує з Залізничного вокзалу на Троєщину, тролейбуса №47 з Троєщини до метро “Мінська”. Ось до яких висновків прийшли за результатами експерименту:

Небезпеки для водіїв та пасажирів, які стаються під час зупинки транспорту:

  • Люди залишаються в салоні тролебусів та трамваїв, які можуть стати мішенню до влучать та спалахнути. Громадський транспорт просто зупиняється на маршруті під час тривоги. Люди й водії не спускаються в укриття, а перечікують повітряну тривогу в транспорті.
  • Транспорт зупиняється біля об’єктів інфрастуктури, в які цілиться ворог. Якщо автобус або тролейбус поїхав, то пасажири можуть лишитися чекати на зупинці. Іноді ситуація доходить до абсурду. Наприклад, під час тривоги автобус стоїть біля головного входу на оборонний завод «Артем», куди не раз прилітали ракети. Всередині сидять пасажири та водій.
  • Після відбою тривоги ввечері транспорт не продовжує курсувати, а їде в депо, тому люди не мають чим їхати за хвилини до комендантської години. Схожа ситуація була з автобусом №22: 28 листопада 2023-го повітряна тривога закінчилася о 22:01, а транспорт має курсувати до 23:00. Однак усі автобуси майже повністю припинили рух після відбою. Кілька машин відновили рух близько 23:00 з кількох точок, але це не покрило повністю весь маршрут.
  • Коли тривога застає в транспорті ближче до 23 години, можна залишитися ночувати посеред дороги. 23 лютого повітряна тривога закінчилася о 23:30  (за графіком автобус №114 має курсувати у будні до 23:30). За логікою КМДА під час тривоги пасажири мають сидіти в укритті, а після відбою сісти в транспорт і поїхати додому. Але о 23:30 автобус №114 уже завершив свою роботу, маршрутки вже не ходили, тож пасажирам довелося повертатися додому на таксі, ціни на які о цій порі виростають вдвічі.

Раніше “ВК” розповідав, що жителі столиці зверталися до “Київпастрансу” зі скаргою, що після сигналу відбою повітряної тривоги у столиці доводиться чекати, поки автобуси, тролейбуси та трамваї знову почнуть рух. 

Великий Київ у Google News

підписатися