Трамваї повинні повернутись в Київ. 4 тези від екс-міністра інфраструктури

19:11 12.05.2020

Електротранспорт в Києві повинен розвиватися. Автомобільна “політика” столиці зазнала краху, місто втонуло в заторах та почало задихатися.

Трамваї повинні повернутись в Київ. 4 тези від екс-міністра інфраструктури

Про це в пості на своєму facebook пише екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян. 

“Великий Київ” обрав для вас найважливіжі тези з тексту колишнього очільника міністерства інфраструктури.

Омелян підкреслив, що відсутність трамваїв вплинула на затори та якість повітря у столиці.

Про автомобілі

Певен, що трамвай в Києві повинен розвиватися. Політика “трамваї заважають, ми розширимо вулиці і всіх пересадимо на автомобілі” – зазнала краху. Місто втонуло в заторах, почало задихатися”.

Втім, разом з якістю повітря страждаються і трамвайні шляхи та рухомі склади. Екс-міністр зазначив – більшість трамвайних шляхів зараз у аварійному стані.

Про те, в якому стані зараз сфера електротранспорту

У сфері зараз занепад – більшість трамвайних шляхів перебувають в аварійному стані, а обіцяні нові вагони ніяк не потраплять на маршрути. Місто регулярно купує вживані трамваї в Чехії і Словаччині, віком 35-45 років, і замінює ними аналогічні київські вагони”. 

У аварійному стані і українська промисловість. Купуючи вживані трамваї у Чехії та Словаччині, влада проігнорувала українське виробництво. З великими труднощами вдалось закупити 10 сучасних трамваїв львівського виробництва.

Про українські трамваї 

…для цієї [правобережна лінія швидкісного трамваю] лінії були придбані, хоч і з великими складнощами, і 10 сучасних трамваїв Електрон львівського виробника”.

Втім, було також придбано 50 цілком не пристосованих для швидкісного режиму роботи трамваїв польського виробництва. 

Можливо, все можна було б “зіпхати” на те, що на нові трамваї немає грошей. Але Омелян розповів, що є, і гроші були знайдені ще в 2015 році, а зараз запускається вже другий транш.

Про кошти на транспорт

Чи є кошти на створення комфортного, швидкого і екологічного муніципального транспорту? Так, є. Ми знайшли на це гроші ще в 2015, коли ЄБРР (Європейський банк реконструкції та розвитку – Ред.) і ЄІБ (Європейський інвестиційний банк – Ред.) видали перший кредит у 400 млн євро для муніципального електротранспорту. Зараз запускається вже другий транш”. 

Читайте також: Завтра все повториться. Чому Києву треба метро

Великий Київ у Google News

підписатися