Сюди потрапили машини, які проблемно продати через те, що пропозицій більше, ніж попиту. А також дороге обслуговування і незначне зменшення ціни порівняно з новим авто з салону, пише ТСН.
- BMW X6. В цьому випадку проблеми з продажем автомобіля викликає навіть не специфічний стайлінг, а проблемний двигун N63. Люди не особливо хочуть зв’язуватися з бензиновим 4.4-літровим двигуном на двох турбінах.
- Volvo S80. Volvo в принципі не можна назвати найпопулярнішою і ліквідною маркою. Разом із цим, коли йдеться про преміальний седан S80, то ситуація, взагалі, сумна. В основному, через ненажерливого і проблемного двигуна, дістати запчастини на який досить проблематично.
- Volvo XC90. Автомобілі попереднього покоління досить переоцінені. Незважаючи на всі свої плюси, власники просять за них просто непомірні гроші, через що люди відмовляються від даної моделі Volvo.
- Lexus RX450h. Йдеться скоріше не про конкретну модель, а про гібридні авто в принципі. Всі Lexus і Toyota з гібридною силовою установкою не користуються особливим попитом на вторинному ринку. Як правило, в таких 10-річних авто доводиться міняти батареї, а це задоволення не з дешевих.
- Cadillac Escalade. Як і у випадку з Lexus 450h тут мова не про конкретну машині, а про цілий клас автомобілів. Так, мова йде про великі американські позашляховики, які буквально п’ють бензин, що є сумнівною опцією в українських реаліях. Досить часто подібні авто довго не можуть знайти свого покупця.
- Volkswagen Tiguan. Легендарний кросовер не так-то просто продати в Україні через його технічне оснащення. Йдеться, як правило, про машини, в яких настав час серйозно обслуговувати двигун і коробку. Про витрати і складності з двигунами TSI і коробками DSG не варто розповідати зайвий раз.
- Ford Fiesta. Окрім того, що сама по собі модель не дуже ліквідна, версію з “роботом” іноді продати практично неможливо. “Щасливі” власники коробки PowerShift іноді продають свої авто дешевше, ніж власники Ford Fiesta на механіці.
Читайте також: Топ-10 найпопулярніших авто під час карантину.