ТОП-5 дій, щоб залишатися на зв’язку попри зникнення світла

Автор: Оксана Тупальська
06:38 25.11.2022

Під час планового або аварійного відключення світла у киян нерідко виникають невідкладні потреби, що вимагають бути на зв’язку – як необхідність звернутися по лікарську допомогу, викликати ремонтну службу в випадку прориву води чи газу, звернутися до поліції. Для цього слід підготуватися заздалегідь.

ТОП-5 дій, щоб залишатися на зв’язку попри зникнення світла

Допоможуть в умовах повного чи часткового блекауту такі дії:

  1. Продублювати месенджери на засоби, що використовують стаціонарний інтернет – мати важливі додатки на ноутбуці, комп’ютері, а також планшетах та смартфонах.
  2. Дізнатися та виписати в зошит стаціонарні телефони аварійних служб та контактні телефони органів держвлади та місцевого самоврядування.
  3. Домовитися з рідними та знайомими, о котрій та де зустрінетесь у випадку критичної ситуації. Наприклад, якщо світла не буде і завтра вранці, зустрічаємось біля метро о 8.00.
  4. Якщо вже відбулося відключення, пошукайте оповіщення від ДСНС та органів держвлади про місця збору, евакуації, укриття, харчування тощо через ЗМІ – теле-, радіо, або гучномовці.
  5. Якщо мережа одного з мобільних операторів недоступна для дзвінків, можна переключитися на інший за допомогою внутрішнього роумінгу. Підтримуються SIM-картки Vodafone, Київстар та lifecell. Аби скористатися функцією, слід вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону:
  •  Android: Налаштування – мобільна мережа (або підключення) – оператор; iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.
  • Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
  • Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS. При цьому тарифи не змінюватимуться.
  • Щоб спробувати вийти в інтернет через мережу “чужого” оператора, потрібно включити можливість підключення до мережі в роумінгу:  
  • на Android ця функція називається “Передача даних у роумінгу” (у налаштуваннях мережі);
  • на iOS – “Роумінг даних” (у розділі “Стільникові дані”).
  • Повертатися до звичайних налаштувань зв’язку слід одразу, як тільки з’явиться така можливість.

Нагадаємо, кияни рятуються від блекауту у “Пункті Незламності” на Солом’янці. 

 

Великий Київ у Google News

підписатися