Допоможуть в умовах повного чи часткового блекауту такі дії:
- Продублювати месенджери на засоби, що використовують стаціонарний інтернет – мати важливі додатки на ноутбуці, комп’ютері, а також планшетах та смартфонах.
- Дізнатися та виписати в зошит стаціонарні телефони аварійних служб та контактні телефони органів держвлади та місцевого самоврядування.
- Домовитися з рідними та знайомими, о котрій та де зустрінетесь у випадку критичної ситуації. Наприклад, якщо світла не буде і завтра вранці, зустрічаємось біля метро о 8.00.
- Якщо вже відбулося відключення, пошукайте оповіщення від ДСНС та органів держвлади про місця збору, евакуації, укриття, харчування тощо через ЗМІ – теле-, радіо, або гучномовці.
- Якщо мережа одного з мобільних операторів недоступна для дзвінків, можна переключитися на інший за допомогою внутрішнього роумінгу. Підтримуються SIM-картки Vodafone, Київстар та lifecell. Аби скористатися функцією, слід вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону:
- Android: Налаштування – мобільна мережа (або підключення) – оператор; iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.
- Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
- Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS. При цьому тарифи не змінюватимуться.
- Щоб спробувати вийти в інтернет через мережу “чужого” оператора, потрібно включити можливість підключення до мережі в роумінгу:
- на Android ця функція називається “Передача даних у роумінгу” (у налаштуваннях мережі);
- на iOS – “Роумінг даних” (у розділі “Стільникові дані”).
- Повертатися до звичайних налаштувань зв’язку слід одразу, як тільки з’явиться така можливість.
Нагадаємо, кияни рятуються від блекауту у “Пункті Незламності” на Солом’янці.