Про це повідомили в юридичній фірмі «Анте», передає «Інтерфакс-Україна».
«Часто, коли люди роблять круті речі у своїй сфері, вони не задумаються про формалізацію своєї діяльності. Тривалий час назва Театру на Подолі не була захищена торговою маркою, незважаючи на те, що він працює з 1987 року. За цей час навіть нова будівля театру стала мемом, не кажучи вже про високу впізнаваність власної назви. У 2023 році Театр на Подолі нарешті став торговою маркою», – повідомила радниця юридичної фірми «Анте» Катерина Іщенко.
За її словами, цей нематеріальний актив при активному використанні допоможе театру отримати додаткові кошти та «сяяти ще яскравіше».
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що після перерви в Києві запрацюють окремі заклади культури, серед яких театр імені Лесі Українки.