Про це у своєму Facebook написав голова АМКУ в Київській області Олексій Хмельницький.
АМКУ відреагує на численні скарги киян, які у понеділок, 5 квітня, стикнулися із шаленим зростанням тарифів відразу у кількох сервісах таксі.
«Особливо вразила киян цінова політика таких компаній, як «УБЕР», «БОЛТ» та «Уклон», що мають левову частку замовлень у Києві. Слід зазначити, що перші 2 компанії мають іноземне коріння та працюють через відповідні додатки. Таку кількість скарг ми не можемо ігнорувати» — написав він.
Чиновник повідомив, що такі дії можуть кваліфікватися як порушення за частиною третьою статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання) та/або частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (зловживання монопольним (домінуючим) становищем).
Відтак, ми зможемо дізнатися, наскільки законним було підвищення цін перевізниками.
Нагадаємо, саме вчора кияни стали свідками небувалого: таксі під 1000 гривень та пусте метро (ФОТО). Як відомо, з 5 квітня, у зв’язку зі зростанням захворюваності на коронавірус Київ запровадив жорсткі карантинні обмеження.