Світло зникло з невідомих причин: енергетики дали поради, як діяти

Як показали останні дні, українці можуть залишитися без світла не тільки через стабілізаційні відключення, а й через сюрпризи погоди.

Хоча вчора фахівці планували відключати електроенергію за графіком, мокрий сніг вніс свої корективи: багато жителів Київської області залишились у темряві.

Тож, українцям дали поради, як треба діяти, якщо немає світла, а ви не знаєте, чому саме.

Спочатку треба перевірити на сайті YASNO, що саме зараз відбувається за вашою адресою:

1.  Якщо у час нема світла, перевірте наявність локальної аварії. Якщо є аварія, після введення адреси над графіком з’явиться відповідне повідомлення та час орієнтовного відновлення електропостачання. Якщо повідомлення немає – аварії немає також.

2.  Якщо діє екстрене відключення – над графіком буде повідомлення про нього і те, що графіки в цей час не застосовуються.

3. Якщо відключення відбувається за графіком, то на сайті це буде зафіксовано.

Читайте також: Десятиденний блекаут у Києві поки відміняється

4. Якщо ж світло відсутнє не по графіку і ніякого додаткового статусу немає  – можливо, це проблема в межах будинку чи ЖК. У цьому випадку треба звернутися до ОСББ або управляючої компанії.

Топ-менеджер YASNO Сергій Коваленко порадив шукати причину відключень через електронні канали, адже так буде швидше і результативніше, бо контакт-центр має доступ до тієї ж інформації, що є на сайті.

“Краще отримати відповідь по суті через пів години, ніж по телефону почути, що будуть з’ясовувати причину”, – зазначив він.

Нагадаємо, за останні дні негода залишила без електроенергії низку населених пунктів у Київській області, тож у регіоні діяли як планові відключення, так і аварійні.