Світло в супермаркетах. Як зробити, щоб риба, сир та ковбаска виглядали смачніше

Автор: Оксана Тупальська
15:59 24.09

Існують десятки причин, чому споживачі купують товар в супермаркетах. І це далеко не співвідношення ціна-якість, кажуть менеджери з продажу. Що ж робить покупку «смачною»? Давайте розбиратися.

Світло в супермаркетах. Як зробити, щоб риба, сир та ковбаска виглядали смачніше

Отже, основні причини, чому відвідувач великого магазину тягне товар до кошика:

  1. Ціна по кишені та ще й зі знижкою. Особливо, якщо це знижка на товар з середнього сегменту вартості. Завжди хочеться щось перехопити хороше, але трошки дешевше.
  2. Лежить на гарній декорованій поличці. Згадайте лишень великодні хліби в яскравих коробках або рибу, прикрашену оливками на паличках – такі харчі хочеться з’їсти ще в магазині.
  3. Виглядає смачно та якісно. Коли у морозильнику є великий асортимент харчів та ще й з подібними назвами, завжди хочеться купити те, що першим падає в око.
  4. Помідори направо, молоко наліво. В магазині, де все посортовано, купувати веселіше. Адже всі ми пам’ятаємо, що в домашньому холодильнику не можна ставити відбивні поруч з сирими яйцями – бо неекологічно. Подібної чистоти чекаємо і в магазині.

Презентувати продукти, як на святковій фотографії та залучати якомога більшу кількість клієнтів до продуктового маркету допоможе якісне освітлення.

Для цього мусить бути можливість змінювати яскравість світла на різних полицях у різні години доби, діяти підсвітка полиць із обраними для невідкладної реалізації товарами, а при цьому – увесь зміст нижніх полиць та закутків має експонуватися настільки, щоб його побачила і дитина, і людина з великими окулярами, і випадковий відвідувач, який забіг на 3 хвилини під час обідньої перерви аби купити щось перекусити.

У Києві є супермаркети, освітлення для яких створила американо-українська група компаній ITW Systems. Виробник світлодіодного освітлення займається як вуличним LED-дизайном, так і затишком у торговельних приміщеннях.

Якщо ви часто навідуєтесь до магазинів АТБ, то зверніть увагу, що там є як спеціальні магістральні світильники, які забезпечують яскравість у кожному куточку приміщення, так і додаткові підвісні ліхтарі у окремих відділах.

На етапі розробки проекту спеціально для АТБ фахівці ITW Systems підібрали задану ефективність, рівномірність і комфортність світла, обрали вдале для кожного магазину значення коефіцієнта потужності та спеціальних вимог кольору.

Плюс, який отримали магазини середньої площі – відсутність необхідності лагодити світильники, які псуються. Система освітлення, створена ITW Systems, дозволяє замовнику не переживати, бо виконавець гарантує безперебійну роботу обладнання протягом 5 років. Відтак, часто встановлювати драбини висотою в кілька десятків метрів та лагодити світильники не доводиться.

Читайте також: Світло Києва: ITW Systems – лідер зі створення освітлення, ефективного для людини та безпечного для довкілля

Якісне освітлення дозволяє не лише створювати комфорт для покупців та співробітників маркету, а й допомагає економити електроенергію, витрати на яку в підсумку відображаються на роздрібних цінах на продукти.

ITW Systems спроектували та реалізували систему LED-освітлення з рівнем освітленості не менше 350 люкс, а також з рівномірним і якісним освітленням міжстелажних проходів і товарів на полицях. Було реалізовано рішення на основі 550 світильників серії “INDUSTRY” з відбивачем типу “С”.

Переваги торгового освітлення від ITW Systems:

  • високий індекс передачі кольору та індивідуальне налаштування колірної температури світла;
  • виготовлення на замовлення світильників будь-якої довжини (від 230 мм до 3000 мм), а також безперервних світлових ліній;
  • дизайнерське оформлення корпусу з урахуванням дизайну інтер’єру;
  • ефективне освітлення проходів і простору між стелажами.

Великий Київ у Google News

підписатися