Про це йде мова у петиції №10433 “Припинити знущання над пасажирами КП “Київпастранс”, що зареєстрована на сайті Київради.
Автор петиції Марко Будяк зауважує, що рішення щодо посадки та висадки пасажирів тільки через передні двері, яке перевізник прийняв ще у травні минулого року, є неправомірним, бо такі обмеження не передбачає жодна постанова КМДА чи Кабінету міністрів.
Також воно порушує права маломобільних громадян, які не можуть потрапити до салону через закриті середні двері, де знаходяться пандус та майданчик для візка (дуже часто, за словами автора звернення, водії не чують прохання відчинити їх).
Офіційно “Київпастранс” виправдовується карантином та обмеженням за кількістю пасажирів, але скупчення людей у вузькому проході на великих зупинках та вхід через фактично половину першої двері навпаки, створює чудові умови для розповсюдження COVID-19″, – зазначає автор петиції Марко Будяк.
Він також звертає увагу, що у метрополітені, швидкісному трамваї та електричках діють інші правила і кількість пасажирів абсолютно нічим не обмежена. Крім того, деякі водії заповнюють салон повністю, навіть відкриваючи тільки передні двері, створюючи небезпечну тисняву.
Я вважаю, що таке свавілля комунального підприємства є відвертим порушенням прав громадян та фактично перетворює міський транспорт на пільговий атракціон, у той час як приватні перевізники продовжують заробляти на тисняві і не додержуються багатьох правил.
Читайте також: Кияни просять відновити роботу автобусу №102А
Нагадаємо, киянин пропонує перенести одну із зупинок під Індустріальний міст і вважає, що це покращить логістику району і зручності для пасажирів.