Етнічний, барвистий, вегетаріанський, богемний, фестивальний, вінтажний, непальський, індійський, печворк, полотняний, килимовий, текстильний — усі ці визначення тією чи іншою мірою характеризують цей напрямок сьогодні.
Як окремий стиль образу хіпі сьогодні найближче стиль сумок Бохо, що увібрав у собі основні риси світогляду субкультури. Також хіпі можна вважати прабатьком сучасних шоперів.
Основні відмінності хіпі-сумок
Основне правило хіпі-сумок — жодних правил, крім комфорту та індивідуальності. Важливий пріоритет — можливість легко пересуватися містом із вільними руками, не обтяжуючи себе нічим.
Сумки не мають строгих ліній та силуетів. Зазвичай вони мають великий розмір з довгим ременем, що дозволяє носити їх через плече або на плечі. Це можуть бути як об’ємні сумки-листоножки на широкому ремені, так і «мішки», м’які клатчі та ридикюлі.
Для стилю хіпі загалом характерна тепла природна кольорова гама у коричневих, помаранчевих, жовтих, бордових, зелених тонах. При цьому сумки різноманітні та цікаві, вони можуть бути виготовлені з гобелену, домотканого полотна, щільної бавовни або текстилю, виконані в етнічному стилі або з квітковими принтами, пов’язані гачком або пошиті печворком, бути декоровані бахромою, бусинами, тасьмою, заклепками, черепашками, об’ємними елементами з валяної повсті чи шкіри тощо.
Бренди
Завдяки появі молодіжної субкультури протесту мода отримала ще один напрямок, переосмисливши хіпі у яскравий, комфортний та практичний стиль. Це зробило його популярним, впізнаваним та затребуваним у сучасному житті. Вироби у цьому стилі випускаються як маловідомими, так і світовими брендами.
Локальні бренди
Зараз є багато локальних брендів, що пропонують якісну продукцію, яка тією чи іншою мірою може бути охарактеризована як хіпі. У сумках широко використовуються етнічні мотиви, вони шиються із натуральних якісних матеріалів.
Наприклад, набирає популярності перший глобальний бренд Сербії IVKO, що створює яскраві сумки з етнічними мотивами. У Великій Британії можна придбати продукцію компанії з Непалу Little Kathmandu. У ній використовуються не абстрактні візерунки, а релігійні символи Ом, Ганеші та ін.
Etro
Один із визначних показів всесвітньо відомого бренду Etro відбувся на тижні моди в Мілані у вересні 2014 року. Тоді було представлено колекцію, яку охарактеризували «хіпі де люкс». Показ уособлював вільний дух під пісню Джима Моррісона «Riders on the Storm» і був переосмисленням моди 70-х років минулого століття.
Зараз бренд також пропонує сумки, що поєднують різні тканини та фактури, з вишивками, принтами, орнаментами, вставками із в’язаних гачком тканин, які можна віднести до стилю «хіпі де люкс».
З чим носять хіпі-сумки
Для сумок хіпі не обов’язково повністю відповідати образу молодіжної субкультури. Вони підходять і для міського стилю в спокійній кольоровій гамі — однотонних футболок, сорочок із натуральних тканин, вільних тунік, об’ємних светрів, вільних штанів та джинсів, довгих спідниць та суконь. Образ зазвичай доповнюють прикрасами — браслетами з каміння, дерева, срібла, бісеру, амулетами на шнурках, масивними кільцями та сережками.
Аксесуари в стилі хіпі — чудовий варіант для створення яскравого, нестандартного образу. Оригінальні сумки відомих брендів мають власний характер, що робить їх особливо популярними серед тих, хто хоче не тільки самовиражатися, а й бути причетним до світу якісних та продуманих речей.