Сумки у стилі хіпі: свобода самовираження

Автор: Володимир Хлєбников
21:15 23.11.2021

Стиль хіпі в одязі та аксесуарах, у тому числі сумках, народився як наслідок і символ протестного молодіжного руху наприкінці п’ятдесятих років минулого століття в Америці. Він уособлював свободу від моралі, стереотипів та правил, що нав’язуються суспільством. У пріоритеті була індивідуальність, комфорт та близькість до природи.

Сумки у стилі хіпі: свобода самовираження

Етнічний, барвистий, вегетаріанський, богемний, фестивальний, вінтажний, непальський, індійський, печворк, полотняний, килимовий, текстильний — усі ці визначення тією чи іншою мірою характеризують цей напрямок сьогодні.

Як окремий стиль образу хіпі сьогодні найближче стиль сумок Бохо, що увібрав у собі основні риси світогляду субкультури. Також хіпі можна вважати прабатьком сучасних шоперів.

Основні відмінності хіпі-сумок

Основне правило хіпі-сумок — жодних правил, крім комфорту та індивідуальності. Важливий пріоритет — можливість легко пересуватися містом із вільними руками, не обтяжуючи себе нічим.

Сумки не мають строгих ліній та силуетів. Зазвичай вони мають великий розмір з довгим ременем, що дозволяє носити їх через плече або на плечі. Це можуть бути як об’ємні сумки-листоножки на широкому ремені, так і «мішки», м’які клатчі та ридикюлі.

Для стилю хіпі загалом характерна тепла природна кольорова гама у коричневих, помаранчевих, жовтих, бордових, зелених тонах. При цьому сумки різноманітні та цікаві, вони можуть бути виготовлені з гобелену, домотканого полотна, щільної бавовни або текстилю, виконані в етнічному стилі або з квітковими принтами, пов’язані гачком або пошиті печворком, бути декоровані бахромою, бусинами, тасьмою, заклепками, черепашками, об’ємними елементами з валяної повсті чи шкіри тощо.

Бренди

Завдяки появі молодіжної субкультури протесту мода отримала ще один напрямок, переосмисливши хіпі у яскравий, комфортний та практичний стиль. Це зробило його популярним, впізнаваним та затребуваним у сучасному житті. Вироби у цьому стилі випускаються як маловідомими, так і світовими брендами.

Локальні бренди

Зараз є багато локальних брендів, що пропонують якісну продукцію, яка тією чи іншою мірою може бути охарактеризована як хіпі. У сумках широко використовуються етнічні мотиви, вони шиються із натуральних якісних матеріалів.

Наприклад, набирає популярності перший глобальний бренд Сербії IVKO, що створює яскраві сумки з етнічними мотивами. У Великій Британії можна придбати продукцію компанії з Непалу Little Kathmandu. У ній використовуються не абстрактні візерунки, а релігійні символи Ом, Ганеші та ін.

Etro

Один із визначних показів всесвітньо відомого бренду Etro відбувся на тижні моди в Мілані у вересні 2014 року. Тоді було представлено колекцію, яку охарактеризували «хіпі де люкс». Показ уособлював вільний дух під пісню Джима Моррісона «Riders on the Storm» і був переосмисленням моди 70-х років минулого століття.

Зараз бренд також пропонує сумки, що поєднують різні тканини та фактури, з вишивками, принтами, орнаментами, вставками із в’язаних гачком тканин, які можна віднести до стилю «хіпі де люкс».

З чим носять хіпі-сумки

Для сумок хіпі не обов’язково повністю відповідати образу молодіжної субкультури. Вони підходять і для міського стилю в спокійній кольоровій гамі — однотонних футболок, сорочок із натуральних тканин, вільних тунік, об’ємних светрів, вільних штанів та джинсів, довгих спідниць та суконь. Образ зазвичай доповнюють прикрасами — браслетами з каміння, дерева, срібла, бісеру, амулетами на шнурках, масивними кільцями та сережками.

Аксесуари в стилі хіпі — чудовий варіант для створення яскравого, нестандартного образу. Оригінальні сумки відомих брендів мають власний характер, що робить їх особливо популярними серед тих, хто хоче не тільки самовиражатися, а й бути причетним до світу якісних та продуманих речей.

Великий Київ у Google News

підписатися