Повідомляє корпорація “Еталон”.
“Цей перший трамвай, на ЧАЗ побудували на базі капітально відремонтованого трамвая Tatra TR3100. Були виконані капремонт ходових візків і повна заміна кузова. Тепер у трамвая довжина 15900 мм, ширина – 2500 мм, і 1524 мм колія. Місткість – 144 людини, в тому числі 31 сидяче місце, 3 відкидних і 1 місце для інвалідного візка. А також – низька підлога, і 4 двері замість 3-х, для прискорення посадки і висадки пасажирів. Причому, двері можна примусово відкривати зсередини і зовні. Вага – 32 тонни”, – йдеться у повідомленні.
Але найголовніше, що в порівнянні зі старою Tatra, енергоефективність нового трамвая зросла на 40%. Крім того, такий капремонт, після якого клієнт отримує фактично новий трамвай, обходиться втричі дешевше покупки нового трамвая. Про якість капремонту говорить те, що у відремонтованому Tatra TR3100 все зварні шви перевіряли за допомогою рентгеноскопії.
Зараз трамвай “Еталон” уже пройшов тести на швидкість і гальмування. А після закінчення заводських випробувань, він приїде до Києва. За домовленістю з “Київпастрансом”, трамвай “Еталон” будуть тестувати в реальних умовах на міських маршрутах.
Нагадаємо, кияни часто просять врахувати у новому проекті Генплану ймовірність повернення трамвайної лінії на Володимирський узвіз. Але проблема організації трамваю на цій вулиці є значно ширшою, ніж його ухил.