Столичний бізнес закликають не встановлювати рекламні штендери – це незаконно

Штендери — це конструкції, які коштують недорого, але й користі від них не так уже й багато. Навпаки – інколи вони є навіть небезпечними, особливо під час негоди. Та місцеві заклади продовжують ними користуватися, виставляючи на вулицю, щоб повідомити про послуги та акції, які зараз проходять.

Як наголошують в Управлінні з питань реклами КМДА, таку конструкцію легко не помітити, перечепитися через неї та упасти. 

Штендер — це сумнівна «реклама на ніжках», її зносить вітром, бо вона нестійка та часто стоїть просто на тротуарах.

«Її встановлення – це порушення правил розміщення рекламних засобів у місті», – зазначають у «Київрекламі».

Щомісяця фахівці демонтують від 200 до 1000 штендерів, повертаючи пішоходам безпечний простір.

Тож, столичний бізнес просять не спонсорувати виробників незаконних конструкцій та не встановлювати їх біля своїх закладів, бо це – незаконно.

Нагадаємо, бізнесменів також закликають оформлювати свою рекламу українською мовою.