Про це повідомили у пресслужбі Центру.
Школярам та студентам розкажуть про роботу медіа та діджитал-комунікації. Після проходження курсу учасники вільно розпізнаватимуть фейки. Та зможуть орієнтуватися у мас-медійних маніпуляціях та реагувати на можливі загрози в кіберпросторі.
Окремий блок курсу буде присвячений рекламі та PR-технологіям, зокрема, як влаштований світ реклами і як саме потрібно запускати рекламу на різних платформах.
Програма курсу складатиметься з 3 частин:
- Вступ. Безпека у кіберпросторі. Спікерка — Ксенія Ляпіна, журналістка, співзасновниця інтернет-видання «Сало написало», редакторка головного сайту одного з українських телеканалів.
- Що таке медіа та як вони працюють? Спікерка — Діана Нахутіна, соціолог-маркетолог. Була головою комісії з питань соціально-правового захисту Молодіжної ради Дніпра.
- PR-технології та реклама: лайфхаки на кожен день. Спікерка — Анастасія Глущенко, голова комітету з маркетингу та розвитку бізнесу Асоціації адвокатів України, засновниця Агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion.
Читайте також: Оплата комуналки онлайн і антишахрайство. Для киян поважного віку запускають курси цифрової грамотності
«Ми живемо у такий час, коли стає все важче розбиратися в шаленому потоці інформації і відрізняти достовірну інформацію від фейкової. Саме тому ми переконані, що медійна грамотність — це той інструмент, яким має оволодіти кожна людина. Знання, які учасники отримають під час курсу, допоможуть по-новому ставитися до інформації і її свідомого споживання», — сказала кураторка проєкту в Київському молодіжному центрі Яна Горбачевська.
Для участі у проєкті необхідна реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/qEfLVp7