Столичні відомства та об’єкти критичної інфраструктури вже можуть бронювати співробітників онлайн

Автор: Любава Лисичкіна
18:24 17.07

Сервіс, який значно пришвидшує процедуру бронювання та дозволяє отримати результат протягом доби, вже доступний для користувачів.

Столичні відомства та об’єкти критичної інфраструктури вже можуть бронювати співробітників онлайн Фото: ілюстративне

Про це розповіла  перший віце-прем’єр-міністр України – Міністр економіки України Юлія Свириденко.

Ключова мета запровадження бронювання через Дію – максимально пришвидшити процес, зробивши його автоматизованим й наскільки це можливо скоротити час очікування. Як показало попереднє тестування, забронювати працівника через Дію можна значно швидше. Вся необхідна інформація буде доступною у керівника в його електронному кабінеті, зауважила міністр.

Для працівника, який отримав бронювання, інформація оновиться у його застосунку Резерв+. Ті, хто хоче отримати паперову версію підтвердження бронювання, також матиме таку можливість.

Алгоритм бронювання на порталі Дія наступний:

  1. Міністерства, ОВА вносять до Єдиного переліку установ (органів влади, підприємств, організацій) підприємства, установи та організації які, відповідно до законодавства, мають право бронювати працівників.
  2. Керівник компанії, що має право на бронювання своїх працівників, подає на порталі Дія списки на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом.
  3. Система автоматично перевіряє, чи людина працевлаштована офіційно і чи є її дані в реєстрі Оберіг.
  4. Дія протягом доби надсилає сповіщення керівнику про результат розгляду.
  5. В разі позитивного рішення система автоматично переводить військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії бронювання. З цього моменту він вважається заброньованим, а інформація про бронювання зʼявляється в застосунку Резерв+.

Згодом витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі Дія й за потреби роздрукувати. Також за бажанням документи на бронювання можуть бути подані в паперовому форматі. Обидві форми подачі документів матимуть однакову вагу.

Детальніше з алгоритмом бронювання за списками військовозобов’язаних та алгоритмом визначення підприємства критично важливим, можна ознайомитися за посиланням. 

Послуга реалізується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством оборони та Міністерством економіки за сприяння проекту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev. Партнер проекту – Фонд Східна Європа.

До слова,  від сьогодні змінилися умови виїзду за кордон чоловіків – що нового

Великий Київ у Google News

підписатися