В столиці водії зібралися близько дев’ятої ранку на вулиці Борщагівській, йдеться у сюжеті “Сніданку з 1+1”.
Страйкують не всі служби, а лише ті, які використовують так звані агрегатори. Мова йде про ті служби, які пасажири звикли викликати через додаток у смартфоні. Такі компаній не є класичними таксі, а лише з’єднують водія і пасажира. Це, зокрема, Bolt, Uklon, Uber, OnTaxi 838 тощо.
Таксисти пояснюють, що страйкують проти сервісів, на які працюють. Ті, за їхніми словами, забирають у них занадто велику частину заробітку.
Дуже важко ремонт здійснювати, подивіться на якість доріг. Від того, що я заробив, отримую 55%. З них я ще заправляюсь. Тобто так, для підтримки штанів”, – розповів столичний таксист Андрій.
Він пояснив, що окрім обслуговування та витрат на пальне, хоче достатньо заробляти. Єдиний вихід, який бачать таксисти, – підняття тарифів.
Голова таксомоторної асоціації України Андрій Антонюк пояснив, що ціни можуть бути вигідними і водіям і пасажирам, коли їх будуть встановлювати перевізники спільно з місцевою владою в кожному місті індивідуально. Однак для цього мають бути ухвалені відповідні закони. Крім того, в них має бути прописана відповідальність агрегатора за життя та здоров’я пасажирів.
Читайте також: Таксист-іноземець отруїв і пограбував пасажирку в Києві. Жінка добу знаходилася в комі
Слід зазначити, що таксі, які працюють з додатком, зазвичай пропонують вищі тарифи, ніж ті, які можна викликати телефоном. Станом на ранок 14 лютого особливих проблем з викликом таксі у столиці не спостерігається.
Як писав “ВК”, в Україні готують проєкт податкової реформи, згідно з яким представників понад 20 видів професійної діяльності зобов’яжуть сплачувати податки. Зокрема, мова йде про репетиторів, художників, дизайнерів та таксистів.