Столична влада подякувала киянам, які продовжують оплачувати комунальні послуги

Автор: Марія Супрун
16:30 13.04.2022

Попри воєнний стан понад 55% киян продовжують сумлінно оплачувати комунальні послуги.

Столична влада подякувала киянам, які продовжують оплачувати комунальні послуги

Міська влада подякувала жителям столиці, які продовжують регулярно або в міру можливостей оплачувати комунальні послуги, навіть перебуваючи поза межами міста. Всі міські комунальні служби продовжують працювати у штатному  режимі, усуваючи аварії, зокрема, що сталися через обстріли, пише КМДА.

Оплатити комунальні послуги без комісії нині можна через муніципальні сервіси. Всіх, хто має фінансову та технічну можливість, просять оплатити житлово-комунальні послуги. Від цього залежить безперебійна робота підприємств та оперативна ліквідація аварійних ситуацій на мережах.

Рахунки-повідомлення за березень 2022 року сформовані і в паперовому, і в електронному форматі для оплати онлайн, у відділеннях банків, мобільних застосунках банківських та фінансових установ.

Здійснити оплату можна через особистий кабінет на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/cabinet), мобільний застосунок «Комуналка», платіжні системи (такі як «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та інших), через каси банківських установ за встановленим графіком їхньої роботи, який можна дізнатися на офіційних сайтах, офіційних Telegram-каналах, муніципальних електронних додатках тощо.

Провести звіряння нарахувань та розрахунків за особовим рахунком і скористатись сервісами можна через:

  • розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті ЦКС: cks.com.ua/remote– для оформлення заявок та отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;
  • Skype-зв’язок – для отримання консультацій за всіма питаннями з можливістю обміну скан-копій та фото документів;
  • 0-800-404-407 – безкоштовну телефонну лінію для передачі показань лічильників із мобільного;
  • (044) 354-81-25 та (044) 354-81-28 – стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС cks.com.ua/feedback– для оперативних консультацій;
  • сall-центр: (044)247-40-40 – для оперативних консультацій та передачі показань;
  • мессенджер у Facebook на сторінці «Центру комунального сервісу»  www.facebook.com/cks.com.ua– для отримання інформації щодо нарахувань.

Кияни можуть розраховуватися за світло через відділення банків та онлайн-сервіси YASNO: особистий кабінет (https://my.kyiv.yasno.com.ua/), мобільний додаток, viber-бот YASNO-online.

Окремо електронні рахунки в email/ viber/ смс-повідомленні будуть надходити клієнтам, чиї номери телефонів та електронні адреси є у базі постачальника.

Якщо клієнт користується онлайн-банкінгом (наприклад, Приват24, ПУМБ-online тощо) або платіжними системами (Portmone, iPay тощо), то при введенні особового рахунку буде автоматично відображена сума нарахувань за електроенергію.

Юридичним клієнтам сплатити за розподіл електроенергії можна у приватному кабінеті ПрАТ «ДТЕК «Київські електромережі», або за реквізитами, котрі він надсилає в рахунках: https://biz.ok.dtek-kem.com.ua.

Нагадаємо, кияни можуть слідкувати за станом повітря в застосунку «Київ Цифровий».

Великий Київ у Google News

підписатися