Про це повідомив власник компанії Veliki.ua Олексій Кушка.
“Київ вважають новим Берліном. Я з цим не погоджуюсь. Бо Слава ЗСУ, що в нас не сталось те, що було в Берліні у другу світову, а якщо порівнювати велоінфраструктуру — то Київ скоріше німецьке ПГТ по цьому маркеру. Але нам так не треба. 140 км це замало”, — наголосив Кушка.
За його словами представники велобізнесу разом із Департаментом зможуть дійти згоди щодо подальшої діяльності Сектору розвитку веломережі зокрема шляхом спільного фінансування, залучення грантів та пожертв у фонд Велосектора. І для цього необхідна спільна зустріч.
“Я впевнений, що через повномасштабне вторгнення, наші люди, які були вимушені виїхати в Польшу, Німеччину, Нідерланди та інш. європейські країни однозначно зацінили плюси від велоінфраструктури в цих країнах”, – зауваживпідприємець.
Він також нагадав, як у березні минулого року, коли громадський транспорт не працював, люди користувалися якраз таки велосипедами. Ба більше, в травні того ж 2022-го під час паливної кризи велобізнес зняв з прокату вживані байки й почав їх продавати людям, а також забезпечував ними волонтерів.
Крім того, наголосив підприємець, розвинута велоінфраструктура — це один із критеріїв якості життя міст Європи, куди наша країна йде.
Відомо, малечу і дорослих чекають у дитячому просторі традицій на Фестивалі “Протасів Яр”.