Столична підземка отримає метропоїзди з інклюзивними вагонами та наскрізними проходами

Автор: Галина Ворона
20:26 26.08.2023

Київський метрополітен придбає поїзди із наскрізними проходами для пасажирів та інклюзивними місцями для пасажирів на колісному кріслі.

Столична підземка отримає метропоїзди з інклюзивними вагонами та наскрізними проходами

Як повідомляє видання “Бізнес.Цензор”, виготовить такі поїзди ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”, який виграв тендер на поставку метропоїздів на 79,2 млн євро.

За даними видання, у тендері також брала участь компанія Skoda. Утім, пропозиція КВБЗ була на 37% дешевшою.

У контракт, окрім поїздів, також входять запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту і супутніх послуг.

Наразі, згідно із протоколом, очікується робота з укладання контракту та інші процедури, а також власне виготовлення та передача замовнику готової продукції.

Зазначається, що КВБЗ пропонує столиці метропоїзди з асинхронним тяговим приводом з 3 моторними та 2 причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами.

Довжина поїзда становить 97 метрів, його конструкційна швидкість – 90 км/год, призначений термін служби – 50 років, загальна місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 людей.

У вагонах передбачені два інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів колісному кріслі.

Також передбачається вільний рух пасажирів із вагона до вагона – через герметичні переходи (поїзд-“труба”).

Довідково. КВБЗ, найбільше українське підприємство вагонобудування, виробляє пасажирські та вантажні вагони, регіональні дизель-поїзди, швидкісні міжрегіональні потяги локомотивної тяги, запасні частини та візки для вантажних вагонів. Компанія завершила 2022 рік із чистим прибутком у розмірі 37,25 млн грн, тоді як у 2021 році чистий збиток становив майже 230 млн грн.  

Читайте також: «Площа Українських Героїв» і «Дружби народів»: на двох станціях метро оновили навігацію

Нагадаємо, Київський метрополітен вже отримав від Польщі 30 вагонів для підземки із 60, які виведені з експлуатації у варшавській підземці. Їх використовуватимуть у першу чергу як технічних донорів. Також завдяки цим вагонам сформують резерв запчастин для подальших ремонтів діючих поїздів столичного метро.

Великий Київ у Google News

підписатися