Як повідомляє видання “Бізнес.Цензор”, виготовить такі поїзди ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”, який виграв тендер на поставку метропоїздів на 79,2 млн євро.
За даними видання, у тендері також брала участь компанія Skoda. Утім, пропозиція КВБЗ була на 37% дешевшою.
У контракт, окрім поїздів, також входять запчастини, витратні матеріали, устаткування та інструменти для обслуговування, ремонту і супутніх послуг.
Наразі, згідно із протоколом, очікується робота з укладання контракту та інші процедури, а також власне виготовлення та передача замовнику готової продукції.
Зазначається, що КВБЗ пропонує столиці метропоїзди з асинхронним тяговим приводом з 3 моторними та 2 причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами.
Довжина поїзда становить 97 метрів, його конструкційна швидкість – 90 км/год, призначений термін служби – 50 років, загальна місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 людей.
У вагонах передбачені два інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів колісному кріслі.
Також передбачається вільний рух пасажирів із вагона до вагона – через герметичні переходи (поїзд-“труба”).
Довідково. КВБЗ, найбільше українське підприємство вагонобудування, виробляє пасажирські та вантажні вагони, регіональні дизель-поїзди, швидкісні міжрегіональні потяги локомотивної тяги, запасні частини та візки для вантажних вагонів. Компанія завершила 2022 рік із чистим прибутком у розмірі 37,25 млн грн, тоді як у 2021 році чистий збиток становив майже 230 млн грн.
Читайте також: «Площа Українських Героїв» і «Дружби народів»: на двох станціях метро оновили навігацію
Нагадаємо, Київський метрополітен вже отримав від Польщі 30 вагонів для підземки із 60, які виведені з експлуатації у варшавській підземці. Їх використовуватимуть у першу чергу як технічних донорів. Також завдяки цим вагонам сформують резерв запчастин для подальших ремонтів діючих поїздів столичного метро.