Як розповіли в Центрі комунального сервісу, курс допоможе нарешті опанувати та удосконалити навики користування онлайн-сервісами.
Досвідчені фахівці Навчального центру “Платформа комфорту” допоможуть сформувати навики користування Особистим кабінет споживача, застосунком “Комуналка”, чат-ботами для передачі показань лічильників у Telegram та Viber.
На учасників курсу чекають:
- практичне навчання – лише ті навички та знання, що точно потрібні новачкам;
- лекторки з великим досвідом роботи у “Центрі комунального сервсу”, які точно знають, як швидко та ефективно допомогти освоїти особистий кабінет споживачів;
- знання, які одразу можна застосувати на практиці;
- поради: як зареєструватися в особистому кабінеті, спілкуватися з фахівцями ЦКС та отримувати необхідні консультації з житлово-комунальних питань, не виходячи з дому, як надсилати скани та фото документів без відвідування районних сервісних центрів.
Найближчі практичні лекції – 17 вересня (вівторок) у приміщенні Навчального центру за адресою: О. Тихого, 103 (каб.34)
Початок о 10:00.
Телефон для запису та додаткової інформації: 0442474040.
Читайте також: Чому слід вимикати прилади з розеток під час відключень світла – пояснення ДТЕК
Раніше ми розповідали, як дізнатись, чому відсутні комунальні послуги та коли їх відновлять.