“Арсенальну” відкрили 6 листопада 1960 року, і для багатьох людей тоді метро сприймалося більше як пригода, як екскурсія, як щось новаційне та технологічне.
Як повідомляється, станція стала знаковим об’єктом через свою глибину — 105,5 метра. Довгий час “Арсенальна” вважалася рекордною у світі.
У 2022 році першість у глибині перейшла до китайської станції “Хуньянцунь” , розташованої на лініях метро Чунціна 5 і 9. Китайський мегаполіс славиться своїм горбистим ландшафтом, з дорогами, що звиваються догори і донизу, та схилами, всіяними будинками і будівлями, і саме ця особливість призвела до створення найглибшого метро в Китаї і в усьому світі.
Станція, побудована 2022 року, має глибину еквівалентну приблизно 40 поверхам під землею. Була завершена після 400 днів виснажливої роботи.
Через свою надзвичайну глибину станція “Хуньянцунь” швидко стала своєрідною туристичною атракцією в Чунціні. Існують відео, на яких люди відвідують місто лише для того, щоб спуститися на дно станції, використовуючи або вісім великих ескалаторів, або сучасний ліфт. Цікаво, що ліфтом можна дістатися до нижньої частини станції за 53 секунди, а ескалаторами – за 10 хвилин.

“Арсенальна” залишається найглибшою в Україні та Європі. Її ескалатор — один із найстаріших і найдовших у Києві, а подорож від вестибюля до платформи займає близько п’яти хвилин.
Відомо, NOVUS і Капітан Київ створили серію мап для прогулянок столицею.