Стало відомо, з якої причини рух з Подільсько-Воскресенського мосту неочікувано запускають під самісінькими вікнами багатоповерхівок

Автор: Оксана Тупальська
19:28 02.04

На жаль, під час зведення переходу відбувається не новий для Києва черговий факт будівельного насильства. Як стало відомо, замість прокладати дорогу вздовж лінії швидкісного трамваю, який ходить в бік Троєщини, столичні забудовники вирішили завернути дорогу під вікна багатоповерхівок на Райдужному масиві. Через це величезний потік автівок з лівого на правий берег попливе житловим кварталом. Що відбулося – відповідь кореспонденту “Великого Києва” уже відома.

Стало відомо, з якої причини рух з Подільсько-Воскресенського мосту неочікувано запускають під самісінькими вікнами багатоповерхівок

Будівництвом об’єкту нині займається група компаній «Автострада». Зараз техніка розташована на початку житлового масиву Райдужний та біля вулиці Вершигори. Там готують палі для майбутнього перехрестя, що пролягатиме через колії швидкісного трамваю. Далі автомобільна дорога з активним рухом з правого на лівий берег вестиме під вікна 9-ти поверхівок. Для її прокладання знесуть промисловий магазин. Про це розповів у відеоогляді Павло Авдокушин.

«Переїзд буде під кутом до колій та переїжджатиме транспорт в напрямку Троєщини», – розповів блогер.

Будівельну техніку уже видно з вікон багатоповерхівок

Оглядач навіть показав ділянку впритул до трамвайних колій, де цілком вміщається магістральна дорога на 3 смуги. Проте пролягати паралельно руху трамвая до Північного мосту вона не буде, як обіцяли раніше.

«За інформацією, яку я отримав від замовника, тут (біля вулиці Вершигори – прим.) буде як виїзд, так і в’їзд. Перед великою війною планували дорогу, яка зараз будується, навпростець вздовж трамваю вивести на шляхопровід через Шухевича на Бальзака. Тому цей з’їзд так і називається «виїзд на Бальзака». Але вже під час війни через брак коштів замовник тимчасово відмовився від цієї ідеї. І роблять такий урізаний варіант з виїздом на Вершигори», – каже Авдокушин.

Та додав, що «все ж колись планують з’єднати переїзд шляхопроводом через Шухевича». Однак дати цього “колись” немає. 

У такий простий спосіб вдалося вчинити чергове будівельне насильство у великому місті.  Коли знову знайдуть гроші, щоб дотриматися обіцянок? Адже усі кияни пам’ятають, що Подільсько-Воскресенський перехід будують десятиліттями, так само коли завершиться війна невідомо. А якщо нині немає грошей, щоб добудувати шматок дороги, коли вирішать, що вони вже є – питання риторичне. Адже після нових виборів міського голови наступник може банально відмовитися виконувати обіцянки попереднього очільника КМДА.

Як бачимо, обіцяний раніше план будівництва змінили по ходу виконання робіт, залишивши жителів цілого масиву в дурнях.

Такими діями забудовників незадоволені і “Пасажири Києва”. Адже перетинаючи лінію швидкісного трамваю автомобілі гальмуватимуть рух. 

Швидкісний трамвай перетворюється на нешвидкісний ще й на суміщеному полотні», – кажуть активісти. 

«Черепахам доведеться потерпіти»

Цікава деталь – поруч зі схилом, розташованим неподалік станції міської електрички Троєщина-2 до початку будівництва Подільсько-Воскресенського переходу  було озеро з черепахами.

Місцеві мешканці повідомляли, що роботи шкодять довкіллю. Тепер через висушене озеро прокладають палі автомобільного тунелю в бік масиву Троєщина.

Завевняють, що після будівництва водойму відновлять. Проте чи переживуть таке потрясіння черепахи – невідомо.

Раніше “ВК” розповідав, що раніше затишний Райдужний масив, де мешканці з балконів дивилися на приватний сектор та Батьківщину-Матір над Дніпром на правому березі, тепер буде меккою автомобілістів.

Великий Київ у Google News

підписатися