Про це повідомила директорка структурного відокремленого підрозділу по роботі зі споживачами ЦКС Юлія Романченко.
За її словами, фахівці надають консультації, приймають заявки та звернення, показання лічильників та інші дані від споживачів. Внесення інформації в електронні бази даних, опрацювання заяв, необхідні перерахунки спеціалісти здійснюють вже після відновлення електропостачання.
Читайте також: Не зволікайте: киян закликають вже зараз передати показання лічильників води
«Працівники центрів не припиняють прийом навіть в умовах відключення електроенергії. Споживачі можуть надати документи для актуалізації власника особового рахунку, про повірку або заміну лічильника, отримати консультацію щодо перерахунку, залишити заявку на опломбування або розпломбування лічильників тощо. Після відновлення електропостачання всі звернення одразу опрацьовують. Про статус або результати виконання ми інформуємо споживача за допомогою залишеного ним контакту», – розповіла Романченко.
В той же час, якщо у місті оголошують повітряну тривогу, працівники центрів орієнтують відвідувачів щодо розташування найближчого укриття. Зазначимо, сервісні центри відновлюють свою роботу через 5-10 хвилин після відбою.
Раніше «ВК» писав, що отримати всі клієнтські онлайн-сервіси кияни можуть в одній абонентській службі.