Як повідомляється у спільноті “Пасажири Києва”, таку відповідь їм надав Департамент транспорту КМДА.
Активісти зазначають, що 15 вересня “Київпастранс” і Департамент транспортної інфраструктури отримали доручення відновити роботу табло від тодішнього очільника КОВА Миколи Жирнова.
30 вересня табло підключили до автоматизованої системи диспетчерського управління, але частина з них виводить некоректну інформацію або не працює зовсім.
До кінця листопада всі табло, які сповіщають про прибуття громадського транспорту, обіцяють перевірити та налаштувати.
Читайте також: “Розумне» інформаційне табло приємно здивувало мешканців Лісового масиву
Нагадаємо, на всіх видах комунального транспорту у Києві вже можна оплатити проїзд банківською картою.