Як ідеться, Олег Левій, дослідник монументального мистецтва, вважає, що атмосфера і стан зупинок у грі STALKER 2 відтворенні досконало. За його словами, розробники добре пропрацювали деталі.
Щоб максимально точно відтворити атмосферу, творці досліджували українську архітектуру, збирали фото, відвідували місця, які хотіли відтворити, а також використали фотореалістичну графіку. Як і у віртуальному світі гри, в реальності ці зупинки часто занепадають та потроху руйнуються.
“З тих зупинок, що я бачив, можу зробити висновок, що архітектура, атмосфера і стан зупинок відтворенні досконало. Добре пропрацьовані деталі. Щодо сюжетів – я не знаю, чи це реальні 3D-скани, чи зображення, натхненні іншими мозаїками,”– каже громадський активіст.
Олег Левій зауважив, що розробники гри не просто копіювали зупинки, а змінювали їх.
“До прикладу, бандурист на одній з мозаїк, скоріше за все, взятий з мозаїки Степана Кириченка “Українська пісня” в Києві. Це включає вже творчу складову, адже розробники не просто копіювали зупинки, а змінювали їх. Направду, в Прип’яті і Чорнобилі є дуже багато геніальних мозаїк Івана Литовченка, унікальний вітраж Віктора Блінова, розписів тощо і вони всі заслуговують на репрезентацію і у грі, і не тільки”, – розповів дослідник.
Відомо, на святкових вітринах ЦУМУ ожила магія українського Різдва.