“Міжнародний аеропорт “Бориспіль” – це величезний інфраструктурний об’єкт. Якщо він стане пусткою, то що ми будемо мати, коли туди повернемося? Жодна система не буде працювати. Тому ми весь час працюємо тут під час війни, зберігаємо наш персонал, нікого не скоротили. А що стосується хайпу з приводу 51 мільйона гривень на прибирання, то ми пояснили для чого це потрібно. Бо якщо, наприклад, завтра буде перемога і нам скажуть – буде один рейс на тиждень. Тоді виникне питання: а як запустити аеропорт, якщо вже завтра полетимо?”, – розповіли в коментарі ТСН у пресслужбі Міжнародного аеропорту “Бориспіль”.
До переліку об’єктів прибирання належать термінали, дах летовища і виробничі приміщення – для очищення останнього від льоду та бурульок потрібно проводити роботи на площі 13232 погонних метра. Запевняють, що якщо витрат на прибирання буде менше – усі 50 з лишком мільйонів витрачати не будуть:
“Якщо аеропорт не матиме потреби в прибиранні як в цілому, так і стосовно окремих приміщень, то письмова заявка не буде надаватися, відповідно кошти не будуть витрачатися. Підтвердженням є фіксація в тендерній документації права аеропорту зменшувати обсяг закупівлі послуг у разі виробничої потреби і відсутність обов’язку замовляти послуги у повному обсязі по кожній групі прибирання”.
Ще перелічили в аеропорту кількість об’єктів, що потребують догляду. До них додаються тисячі квадратних метрів площ, вікон, фасадів, які потрібно прибирати. Це 831 умивальник, 800 унітазів, 233 пісуари, 167 душових розташованих в аеровокзальному комплексі, приміщеннях Прем’єр VIP-залів, приміщеннях паркінгу.
Більш економічно вигідною є підготовка до польотів після перемоги у компанії SkyUp. Українські повітряні судна перевозять пасажирів за межами країни, а працівники зберігають робочі місця, бо на рейсах продовжують працювати українські екіпажі.
SkyUp літає за замовленням інших авіакомпаній та отримує фіксовану плату, яка не залежить від наповнення місць, сплачує під час війни податки в державний бюджет України. На сайт перевізника квитки не продають – бо їх реалізовують замовники послуг українців. Летять з Албанії, Угорщини, Чехії, Словаччини та Туреччини.
Кажуть, що одразу після перемоги готові повернутися в Бориспіль та інші аеропорти на території країни та почати польоти.
Нагадаємо, у березні повідомлялося, що аеропорт “Бориспіль” витратить 3 млн грн на обслуговування автопарку. Тоді ж Вищий антикорупційний суд ухвалив вирок та визнав винуватими колишнього в. о. гендиректора ДП “Міжнародний аеропорт Бориспіль” Євгенія Дихне.