Про це розповіла заступниця голови КМДА Марина Хонда.
За її словами, при запуску цієї послуги місто зіткнулося з проблемою – відсутністю нормативних актів, які б її регулювали.
Минулого року ми запустили послугу в пілотному режимі і паралельно почали розробляти порядок її надання. “Пілот” проявив себе добре та вказав на недоліки. Але затвердження порядку – це бюрократичний механізм, який потребував досить багато часу. Проте він вже зареєстрований в органах юстиції. Тобто Київ – перший в Україні розробив та зареєстрував цю соціальну послугу”, – пояснила Марина Хонда.
Вона також додала, що подачу пропозицій на конкурс уже завершено. Переможець, що буде оголошений за його результатами, почне підготовку до виходу на маршрут. Орієнтовний період виходу на маршрути: кінець квітня – початок травня.
Заступниця голови КМДА також зазначила, що спершу на вулиці вийде близько 20 спеціально-обладнаних машин. Поступово їх кількість буде збільшуватися.
Читайте також: “Соціальне таксі” в Києві: як викликати і хто має право на сервіс
Нагадаємо, пі дчас запуску пілотного проєкту соціального таксі акцент був на дітей із особливими потребами, щоб покращити добирання дітей та їх батьків містом. Тоді у КМДА заявляли, що якщо проєкт виправдає очікування, то послуга буде доступна й для більшості осіб з інвалідністю і пошириться не лише на дітей, а й дорослих з захворюваннями ДЦП та з порушенням опорно-рухового апарату.