Якщо у вас виникли будь-які питання щодо комуналки, вирішити їх можна у Центрі комунального сервісу.
Так, наприклад, клієнти «Київтеплоенерго» можуть отримати там консультацію щодо послуг з опалення та гарячого водопостачання.
Також у ЦКС без візиту до сервісних центрів можна:
- проконсультуватись щодо нарахувань чи заборгованості за тепло і воду;
- передати показання лічильників;
- скоригувати показання та отримати перерахунок;
- звірити нарахування та розрахунки;
- реструктурувати борг;
- замовити дублікат платіжки;
- отримати інформацію про способи оплати;
- поставити лічильники на облік після повірки чи заміни тощо.
Отримати консультацію онлайн можна у месенджері Facebook, Skype або Telegram.
Також в ЦКС працює call-centre, звернутися туди можна за номерами: (044)247-40-40, з моб.: (099)247-40-40, (093)-247-40-40, (096)247-40-40
Нагадаємо, з усіма каналами комунікації можна ознайомитись за посиланням.