Що кажуть користувачі, а також коментар патрульної поліції опублікував сайт Сьогодні.
Зазначимо, що всі білборди оформлені в єдиному стилі – вони білі, з логотипом патрульних та попередженням синім кольором, наприклад: “Михайле, гучна музика може відволікати увагу”, “Аліно, просто так не сигналять”, “Володю, чотири години поїздив – відпочинь”, “Петю, не обганяй із правого боку” та ін.
Реакція киян
Користувачі по-різному відреагували на плакати, але багато хто розкритикував ідею поліції.
“Обгін можливий тільки зліва і з виїздом на зустрічну смугу. Все інше – випередження. У патрульній поліції повинні знати правила”, – пише киянин Олег стосовно борда “Петю, не обганяй із правого боку”.
Деякі жителі столиці вважають, що заклики дуже панібратські, мовляв, це вже занадто, ще й імена написали з помилками. Але є і водії, які, навпаки, відзначають, що адресні звернення мають дати користь, оскільки порушень ПДР в місті дуже багато.
Реакція патрульних
У патрульній поліції розповіли, що білборди з іменами почали з’являтися на вулицях Києва понад два тижні тому.
Всього є близько 45 рекламних щитів з різними іменами. Спеціально ми імен не вибирали. Взяли ті, які часто використовують, можна сказати найпопулярніші імена. Вони ніяк не пов’язані з іменами порушників ПДР”, – повідомили в пресслужбі.
Там зазначають, що рекламні щити масово встановлюють поки тільки в Києві, але із часом вони з’являться і в інших містах.
У відомстві не змогли уточнити, чи дорого обійдеться бюджету ця соціальна реклама. Її придумали в департаменті патрульної поліції, але чи залучали до цього процесу рекламні агентства, відповісти не змогли.
Також патрульні пояснили, що плакат, на якому закликають водіїв не обганяти справа, спеціально такий короткий і зрозумілий.
Основна мета цієї реклами – привернути увагу учасників дорожнього руху до дотримання правил. Потрібно було написати це для водіїв людською мовою і дуже стисло. Чим менше тексту, тим люди швидше прочитають і зрозуміють, що там написано. Заклики спрямовані до водіїв, а кожен з них знає, про що йдеться в кожному з наших закликів. Наша мета – привернути увагу водіїв, навіть якщо є невеликі юридичні неточності”, – пояснили в поліції.
Патрульні додають, що вивчатимуть реакцію водіїв на цю інформаційну кампанію в соціальних мережах і ЗМІ. І якщо вона отримає позитивні відгуки, продовжать рекламу.
Читайте також: Реакція на повернення Зеленського з Буковеля: нове прізвище та шкарпетки через інтернет