Про це у соцмережі написав архітектурний фотограф, борець за спадщину модернізму і комфортне місто Dmytro Soloviov.
Хореографічна школа №1 на житловому масиві Виноградар була збудована у 1984 році за проектом видатного українського архітектора Едуарда Більського. Школа є однією з найвиразніших споруд масиву. Вона вкрита коричневою керамічної плиткою і має велику кількість об’ємів і форм, зауважує фотограф.
Вертикальні вузькі вікна, заокругленні кути, стіни-ребра, що виконують функцію сонцерізів, а також вхід, що прикрашає арка, центральна частина композиції, додає киянин.
“Ця школа – ледь не остання будівля на Виноградарі, яка зберегла свій автентичний вигляд. Ми кожен раз милуємось нею під час моїх екскурсії Виноградарем. І зараз ми можемо втратити автентику будівлі, якщо не зупинимо вандалістку-рецидівістку Євгенію Фуллен. Треба не дати їй спаплюжити спадщину Едуарда Більського”, – заявляє Дмитро Соловйов.
Він вважає, що треба негайно розглянути питання повної заборони Євгенії Фуллен паплюжити київські будівлі. Адже це цинічний прояв повної байдужості до думки громади, а також доказ того, що вона малює свої вбогі мурали не для суспільного блага, а виключного для власного піару. На думку фотографа, цей пранк зайшов занадто далеко.
Нагадаємо, Фуллен заборонено муралити на Січових Стрільців, а те, що намалювала – замалювати власним коштом – КМДА.