В країнах Балтії та Іспанії SAILUN займає близько 10% ринків легкових шин. Зараз SAILUN активно завойовує український ринок, ставлячи на те, що гарна якість за низькою ціною – це не фантастика, а реальність.
Що таке шини SAILUN
Ще у 2009 році група SAILUN і Університет науки і технологій Циндао вирішили об’єднати свої ноу-хау навколо всього ланцюжка створення вартості гумової промисловості на новій платформі. Десять різних галузей промисловості з машинобудування, виробництва сировини, каучукових плантацій і гумових заводів, хімікатів, шин, логістики, переробки, а також маркетингу та продажів наразі беруть участь у цій платформі, забезпечуючи таким чином постійний потік знань, прогресу та високий ступінь незалежності. Результат: шини SAILUN – це набагато більше, ніж просто гума.
Сучасні асортименти шин для легкових і вантажних автомобілів складаються з близько 25 компонентів, різних гумових сумішей, різноманітних наповнювачів – і багато ноу-хау. Вони також відповідають найвищим стандартам безпеки з максимальною продуктивністю, є екологічно чистими у виробництві, мають тривалий термін служби та, звичайно, високоефективні. З новою технологією EcoPoint3 Sailun вдалося задовольнити всі вимоги до сучасних шин. Цей «перевинахід шинної суміші» та розробка технології EcoPoint3 потребували десятиліття, щоб досягти зрілості серійного виробництва шин. Результат: максимальна продуктивність, помітна економія енергії та палива, а також довший термін служби шин для легкових, вантажних автомобілів і спеціальних машин у повсякденному мобільному використанні. Шини Eco-Point3 також надзвичайно тихі, що є великою перевагою для електромобілів, а також вантажівок і комерційних транспортних засобів, які їздять у густонаселених районах. Також є економія енергії та CO2 під час виробництва та виробничого процесу. Коротко кажучи: технологія EcoPoint3 є найкращим рішенням для шинних сумішей, які відповідають різноманітним потребам клієнтів у всьому світі.
Вражаюча якість SAILUN – просто реклама, чи обґрунтована дійсність?
Звісно, можна багато розповідати про переваги будь-якого товару, описувати процеси виробництва, акцентувати на інноваціях. Але все це лише слова, якщо всі ці славні описи не підкріплені конкретними результатами досліджень, випробуваннями та відгуками реальних споживачів.
У компанії SAILUN це чудово розуміють. Саме тому шини компанії-виробника пройшли відповідний тест-драйв. Так, на випробувальному полігоні в Папенбурзі протестували VW Golf і Tesla Model Y із Sailun Atrezzo ZSR2 і Sailun Atrezzo ERANGE відповідно. Автомобілі маневрували затяжними поворотами та підступними шиканами ліворуч-праворуч. Коло за колом випробувачі перевіряли межі шин із плавними, цілеспрямованими рухами керма та високим зчепленням із передньою віссю. Завдяки своїй еластичності протектор показав чистий і рівномірний малюнок зносу навіть після інтенсивного використання. Останнє покоління шин Sailun вразило незалежних міжнародних експертів. Асиметричні профілі протектора та вдосконалена гумова суміш Eco-Point3, як виявилося, не тільки забезпечують відмінне зчеплення на мокрій і сухій дорозі, покращений контактний тиск і першокласне проходження поворотів і водіння, а й гарне зчеплення з мокрою дорогою та мінімізований знос.
Кілька прикладів резюме за результатами тест-драйву від експертів професійного середовища: ADAC – Sailun Atrezzo ZSR2 рекомендовано як одна з найефективніших шин, яка також є дуже тихою; Touring Club Switzerland: Sailun Atrezzo ZSR2 отримує печатку «Хороший продукт»; AUTO BILD: Sailun Atrezzo ZSR2 «схвалено AUTO BILD» щодо продуктивності, безпеки та керування кермом. TÜV Süd: Sailun Atrezzo ZSR2 пропонує продуктивність преміум-класу та задоволення від водіння. AUTO BILD – Sailun Atrezzo ERANGE «схвалено AUTO BILD» щодо продуктивності, безпеки та керування.
Відповідно, шини SAILUN дійсно є такими, як їх позиціонують – недорогими, але якісними. Доводить це й фідбек від споживачів, бо за короткий проміжок часу компанія увійшла до ТОП-10 світових виробників шин, а за наступні кілька років ставить собі за мету увійти до ТОП-6. Це означає, що шини SAILUN користуються популярністю, а споживачі їм довіряють.
Майбутнє SAILUN: Стефан Цимбал поділився планами
Стефан Цимбал, директор з маркетингу SAILUN в Європі у контексті галузевого ярмарку у Кельні влітку 2024 року назвав участь команди виробника у заході дуже важливим моментом: “Планування 2 комбінованих заходів було дуже важливим зобов’язанням, але в той же час воно демонструє можливості компанії та наші наміри. Ми намагалися створити чудовий досвід для наших клієнтів, для засобів масової інформації, а також для нашої команди. Фактично, обидва члени SAILUN China, SAILUN North America і, звичайно, SAILUN Europe брали участь у заході та на ярмарку, і для всіх них ми намагалися створити загальний досвід: захід з водіння, дилерський захід, прес-конференція на ярмарку з випуском 17 шин, особисті зустрічі та супутні заходи. Ми були дуже зайняті, але це була фантастична можливість зв’язатися з усіма зацікавленими сторонами та спробувати шини».
Стефан Цимбал окремо зупинився на тому, що у презентаціях на ярмарку SAILUN приділив велику увагу результатам тестів: “Це одна з провідних незалежних демонстрацій якості наших шин. Ми не хочемо бути просто ще одним дешевим китайським брендом, ми хочемо бути брендом, який виробляє шини з відмінним співвідношенням ціни та якості, і незалежні тести вже демонструють це позиціонування: у деяких сферах наші шини показують кращі результати, ніж європейські аналоги. На ярмарку ми представили 17 нових продуктів, серед яких легкові автомобілі, вантажівки та автобуси, легкі вантажівки та багато іншого. Зокрема, в автомобільному сегменті ми представляємо новинку класу High Performance (Atrezzo Elite2) та нову покришку Atrezzo ERange для європейських електричних і гібридних автомобілів, шини, які ми надали змогу випробувати клієнтам за день до ярмарку на ексклюзивному заході. Але є також численні нові вантажні моделі, багато з яких були розроблені за технологією EcoPoint3”.
Що ж до середньострокового бачення SAILUN, директор з маркетингу компанії у Європі зазначив, що SAILUN відносно молода компанія, яка була заснована лише близько двадцяти років тому, але розвиток був дуже швидким: сьогодні Sailun є 11-м найдорожчим брендом шин у світі та дев’ятим у сприйнятті сталого розвитку у світі. У нас є 7 заводів, які працюють, і 2 знаходяться на стадії будівництва, один в Мексиці і ще один в Індонезії. “Ми переживаємо чудовий момент, але, очевидно, ми хочемо рости далі, і все, що ми робимо, вказує в цьому напрямку”, – каже Стефан Цимбал, – “Ми вивчаємо всі варіанти зростання, в тому числі з точки зору роздрібної торгівлі, разом з нашими партнерами. У нас є відмінна продукція, у нас є ідеальні партнери, тепер завдання полягає в тім, щоб зробити бренд відомим кінцевим споживачам. Це величезна робота: ми вже досягли великого прогресу, але попереду ще багато роботи з заходами, спонсорством, медіа, соціальними мережами, нам потрібно працювати над усім”, – сказав він.