Щоб двірники не співали занадто голосно. Топ неймовірних запитів на 1551

Автор: Галина Ворона
20:36 27.02

Найчастіше кияни звертаються до Контактного центру міста Києва 1551 з наболілими питаннями щодо комунальних послуг, але бувають доволі несподівані прохання.

Щоб двірники не співали занадто голосно. Топ неймовірних запитів на 1551

Підбірку найбільш цікавих звернень оприлюднили на Facebook-сторінці Контактного центру міста Києва 1551.

Зокрема, операторів центру вразили такі запити:

  • “Прохання на прибудинковій території висадити квіти до 8 березня”.
  • “Можна мої дзвінки будуть прийматись позачергово? У мене робочий день”.
  • “Ліфт у нашому будинку занадто гучний. Замініть на більш тихий”.
  • “Прохання, щоб двірники не співали занадто голосно, прибираючи сніг”.

Навіть найбільш неймовірні запити, які ми отримуємо від вас, стрімголов летять до виконавців. Прийнято і взято в роботу! Дякуємо, що ви звертаєтесь до нас. 24/7 чекаємо ваших звернень”, – додали у контакт-центрі.

Нагадаємо, для киян запустили “комунальний лікбез” в онлайн-форматі. За місяць його пройшли дві сотні мешканців міста.

Великий Київ у Google News

підписатися
загрузка...