Підбірку найбільш цікавих звернень оприлюднили на Facebook-сторінці Контактного центру міста Києва 1551.
Зокрема, операторів центру вразили такі запити:
- “Прохання на прибудинковій території висадити квіти до 8 березня”.
- “Можна мої дзвінки будуть прийматись позачергово? У мене робочий день”.
- “Ліфт у нашому будинку занадто гучний. Замініть на більш тихий”.
- “Прохання, щоб двірники не співали занадто голосно, прибираючи сніг”.
Навіть найбільш неймовірні запити, які ми отримуємо від вас, стрімголов летять до виконавців. Прийнято і взято в роботу! Дякуємо, що ви звертаєтесь до нас. 24/7 чекаємо ваших звернень”, – додали у контакт-центрі.
Нагадаємо, для киян запустили “комунальний лікбез” в онлайн-форматі. За місяць його пройшли дві сотні мешканців міста.