Що з трафіком у столиці? Факти та цифри

14:47 12.11.2020

Центром організації дорожнього руху було проведено аналіз навантаження на центральні артерії міста. Показники порівняли з минулим місяцем, минулим роком та іншими містами світу.

Що з трафіком у столиці? Факти та цифри

Про це інформує Центр організації дорожнього руху у своєму Telegram-каналі. 

Зазначається, що на ключових вулицях столиці інтенсивність транспортних потоків у жовтні 2020 року зросла на 1,38% у порівнянні з даними за минулий рік. 

У жовтні поточного року у порівнянні з минулорічним жовтнем трафік зріс на таких локаціях:

  • Броварському проспекті в напрямку в’їзду до столиці – на 23%; виїзду – на 6%;
  • проспекті Перемоги, 102/104 – на 10%;
  • Одеській трасі в напрямку виїзду зі столиці – на 8%;
  • вулиці Богатирській, 25 в напрямку в’їзду до столиці – на 3%;
  • перехресті Хрещатика/Богдана Хмельницького – на 2%;

Між тим, трафік знизився на:

  • проспекті Лобановського, 196 – на 8%;
  • вулиці Богатирській, 25 в напрямку виїзду зі столиці – на 5%;
  • перехресті Повітрофлотського шляхопроводу/проспекту Перемоги – на 2%;

Дана статистика демонструє лише ситуацію у столиці. А ось так виглядає інтенсивність транспортних потоків у порівнянні з іншими містами світу. 

Графік був опублікований на Facebook-сторінці директора консалтингової компанії “A+C Україна” Дмитра Беспалова.

Чоловік попередив, що на малюнку зображена не “його кардіограма”, а середньодобові затримки у Києві за 2020 рік.

Блогер додав, що Київ в 2019 році був на 12-місці в світі і на 3-му в Європі в рейтингу ускладненого трафіку. Проте наразі дані зростають і столиця може стати лідером за заторами в світі. 

Зверніть увагу на синю лінію – це лінійний тренд в 2020. Як бачите, він не горизонтальний і не спадаючий. Тренд, на жаль, зростає. Це означає, що за результатами 2020 ми піднімемося вище: ймовірно 2-е місце в Європі і, скажімо, 7-е в світі. Це вкрай сумнівна слава для нашого прекрасного міста”, – застерігає Дмитро Беспалов.

Нагадаємо, що столична влада закупить камери та програмне забезпечення на основі штучного інтелекту. Система зможе керувати світлофорами й аналізувати затори.

Читайте також: Як змінювався трафік на ключових дорогах столиці (АНАЛІЗ)

Великий Київ у Google News

підписатися