Що треба знати для отримання коректних нарахувань за комуналку

18:09 02.09.2020

“Центр комунального сервісу” нагадує киянам, що треба знати для отримання коректних нарахувань у платіжках за комунальні послуги.

Що треба знати для отримання коректних нарахувань за комуналку

Зокрема, потрібно щомісяця передавати показання лічильників з 5-го числа до останнього дня поточного місяця.

Зазначається, що споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.

Показання лічильників гарячої та холодної води можна передавати одним із зручних дистанційних способів:

  • через особистий кабінет ЦКС
  • за телефоном call-центру – (044) 247-40-40;
  • за 10 додатковими стаціонарними номерами (для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим):
    (044) 591-16-26
    (044) 591-21-12
    (044) 591-21-25
    (044) 591-21-28
    (044) 591-16-41
    (044) 591-21-15
    (044) 591-16-21
    (044) 591-16-24
    (044) 591-16-29
    (044) 591-56-02
  • при оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги

Розрахуватися за спожите дистанційно без комісії можна «Карткою киянина» через особистий кабінет на сайті ЦКС або за QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Важливо, що в період карантинних обмежень пільговий період оплати за комірне триває до кінця місяця.

Як повідомлялося, шахраї розвішують у під’їздах оголошення про комунальну послугу.

Великий Київ у Google News

підписатися