Зокрема, потрібно щомісяця передавати показання лічильників з 5-го числа до останнього дня поточного місяця.
Зазначається, що споживачам, у яких встановлено бойлер, також потрібно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.
Показання лічильників гарячої та холодної води можна передавати одним із зручних дистанційних способів:
- через особистий кабінет ЦКС
- за телефоном call-центру – (044) 247-40-40;
- за 10 додатковими стаціонарними номерами (для тих споживачів, чиї телефони з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим):
(044) 591-16-26
(044) 591-21-12
(044) 591-21-25
(044) 591-21-28
(044) 591-16-41
(044) 591-21-15
(044) 591-16-21
(044) 591-16-24
(044) 591-16-29
(044) 591-56-02 - при оплаті за спожиті житлово-комунальні послуги
Розрахуватися за спожите дистанційно без комісії можна «Карткою киянина» через особистий кабінет на сайті ЦКС або за QR-кодом, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.
Важливо, що в період карантинних обмежень пільговий період оплати за комірне триває до кінця місяця.
Як повідомлялося, шахраї розвішують у під’їздах оголошення про комунальну послугу.