Запуск оголошень відбувається за допомогою сервісу Google Ads — рекламного кабінету від пошукового гіганта. Розробники прагнули зробити механізм запуску контексту максимально спрощеним, тому Гугл АдВордс має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та розгорнутий довідковий апарат. На перший погляд, реклама в google — це просто. Однак ті, хто в це вірить, швидко приходять до тями після першого “зливу” бюджету.
Механізм контекстної реклами в гугл Ads містить безліч тонкощів, які треба враховувати. Перед кожним PPC-спеціалістом постають однакові проблеми: загроза втрати коштів через помилки в налаштуванні, санкції пошукової системи через несвідоме порушення правил, склікування оголошень конкурентами. Ви можете уникнути загроз, замовивши налаштування реклами google від Web-promo.ua. Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo дає гарантію успішності запущених їхніми експертами рекламних кампаній, допомогу у виході з-під санкцій Google та боротьбу зі склікуванням.
Отже, щоб реклама була результативною, варто ретельно дослідити механізм роботи Гугл АдВордс.
Рекламний кабінет Google дозволяє запускати оголошення в пошуковій системі та на сайтах-партнерах. Оплата відбувається не за покази, а за кліки. Таким чином ви витрачаєте кошти лише на ту рекламу, яка привернула увагу користувачів. Система має назву Pay per click, PPC.
Перед створенням оголошення необхідно сформувати пул ключових слів — тобто, максимально точно передбачити, які запити будуть вводити в поле пошуку представники вашої цільової аудиторії. Чим точніше й об’ємніше буде семантичне ядро, тим ефективніша реклама. До пулу входять запити у різних відмінках, формах, скороченнях, з синонімами та “хвостами”. Семантичне ядро варто доповнювати стоп-словами, за якими оголошення точно не буде показано.
Далі рекламний кабінет Google містить налаштування таргетингу та географії показу. На цьому етапі доведеться продемонструвати бездоганне знання цільової аудиторії, уявлення портрета типового користувача, якому буде цікава ваша пропозиція.
В контекстній рекламі дуже важливо правильно вибрати майданчик для показу. Кінцевий варіант буде залежати від цілей, які ви ставите перед запуском рекламної кампанії. Google Ads надає такі канали просування:
-
рекламний блок над органічною видачею у вікні пошуку;
-
контекстно-медійна мережа партнерів;
-
товарна реклама у пошуковій видачі;
-
банери в мобільних додатках;
-
відеореклама в Youtube.
Останній крок перед запуском — фінансова складова. Гугл АдВордс надає можливість обмежити добовий бюджет та вибрати стратегію ставок (оскільки оголошення показуються на аукціонній основі).
Перераховані складові роботи Google Adwords цілком можливо виконати самотужки, але є суттєвий ризик припущення помилок (і ми ще не згадали про формування самих оголошень — написання текстів, створення банерів, монтаж відео). Тому замовити послугу налаштування контекстної реклами в команди експертів https://webpromo.kz/ppc/ буде надійніше, швидше та, в кінцевому підсумку, економніше.