Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Посадка та висадка здійснюється через підземні переходи за їх наявності, очікування на рейси – обов’язково в укриттях», – розповіли залізничники.
В той же час, якщо пасажири не встигли вчасно добратися на вокзал через тривалу повітряну тривогу, провідники та стюарди допоможуть у цій ситуації. Вони допустять подорожуючих на наступні рейси аналогічного напрямку протягом доби.
Читайте також: Якщо морози та атаки: Фортеці та Пункти незламності на вокзалах обіцяють електрику та тепло
«Ми готові допомогти знайти вільні місця на таких рейсах», – зазначили в Укрзалізниці.
Для цього треба зв’язатися з онлайн-підтримкою у месенджерах (Viber, Telegram, Facebook, Apple Messages), застосунку або телефоном 0 800 503 111.
Раніше «ВК» писав, що пасажири з порушеннями слуху зможуть спілкуватись жестовою мовою з працівниками залізничного вокзалу Києва.