Підприємцям перш за все потрібно замовити інтернет магазин. Проте це лише початок на шляху до продажів. Фахівці веб студії «Червоний Хамелеон» допомагають налаштувати ефективну торгівлю в мережі.
З чого розпочати торгівлю в інтернеті
Щоб отримати прибутковий магазин, потрібно в першу чергу обрати «свою» нішу. Для початку слід проаналізувати ринок, дослідити запити споживачів, оцінити роботу конкурентів. Величезну вагу в успіхах торгівлі займає якість самого продукту.
Важливо пам’ятати і про те, що сучасний споживач хоче якість, швидкість та сервіс. Якщо власник бізнесу подбав про ці фактори, справа залишається за створенням інтернет-магазину. Довірити це завдання варто професіоналам, які зможуть розробити унікальний веб-ресурс, який відрізнятиметься на фоні існуючих.
Що робить інтернет-магазин успішним
Для ефективної роботи інтернет-магазину важливі не лише якість товару та обслуговування, а й технічний аспект платформи. Згідно з дослідженнями, покупці хочуть бачити:
- Зручний сайт з інтуїтивно зрозумілою навігацією, наявністю вичерпної інформації про продукт, ціну, доставку, особливості роботи компанії.
- Відсутність технічних несправностей. Про те, як часто необхідно перевіряти технічну частину сайту для уникнення поломок, читайте у статті.
- Кілька способів зв’язку з продавцем чи службою підтримки. Це можуть бути телефони, онлайн чат, форма зворотного зв’язку.
- Оперативність обробки замовлення та комунікація з покупцем. Якщо на кожному етапі здійснення покупки клієнт буде поінформованим про її стан, довіра до компанії зростатиме.
- Наявність фільтрів для швидкого пошуку потрібного товару (за брендами, розмірною сіткою, кольоровою гамою, сезонністю тощо).
Чи потрібне SEO-просування інтернет-магазину
Інколи трапляється так, що якісний інтернет-магазин залишається практично невидимим для покупців. SEO-просування належить до дієвих методів розширення трафіка, збільшення клієнтів та відповідно і продажів. Чому послуги SEO-просування стають дедалі популярнішими, можна дізнатися тут.
Оптимізацією торгового майданчика повинні займатися професіонали, адже вона складається з комплексу дій. На фінальному етапі роботи власник магазину побачить зміни: підвищення показників конверсії, залучення нової аудиторії, виведення сайту в список ТОП видачі пошукових систем.