Законопроєкт 8172 ділить легкий електротранспорт на дві категорії:
- перші мають двигуни потужністю до 1000 Вт та від 1 до 4 колес. Максимальна швидкість — 25 км/г;
- другі мають від 2 до 4 колес, максимальну швидкість від 10 до 50 км/г та споряджену масу не більше ніж 600 кілограмів.
Як розповів виданню Liga.net rоординатор U-Cycle Богдан Лепявко, в цьому законі врахували рекомендації, напрацьовані велоспільнотою.
Існування визначення вже однозначно представляє ці пристрої як транспортні засоби й в разі будь-яких пригод користувач такого пристрою вже 100% водій ТЗ, а не пішохід. Це значно спрощує трактування і знімає ряд казусів та питань, які вже встигли виникнути й широко обговорювалися“, — пояснив він.
На думку експерта, наступним кроком мають стати зміни до правил дорожнього руху.
Якщо продовжувати слідувати європейському досвіду, то пристрої з найнижчої категорії прирівнюються до велосипедів, вищі — до мопедів. Іноді можуть робити якісь винятки (наприклад, рух по тротуарах з додатковим обмеженням швидкості), — але навіть це вже не так страшно, коли є отаке розділення, бо очевидно, що пристроїв, швидших за 25 км/год, на тротуарах вже точно не буде“, — зазначає співрозмовник видання.
Читайте також: У Києві чоловік на електросамокаті їздив зі швидкістю близько 100 км/год
Нагадаємо, торік в Києві помер завідувач аптеки військового шпиталю, якого збили електросамокатом.